باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

بهره مندی ۹۷ درصدی خانوارهای روستایی بوئین زهرا از نعمت گاز طبیعی


 
























مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۹۷ درصد خانوارهای روستایی منطقه بوئین زهرا با ۱۹ هزار و ۶۸۴ خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند.

 اسماعیل مفرد بوشهری در این باره اظهار کرد: از تعداد ۹۹ روستای بالای ۲۰ خانوار منطقه بوئین زهرا ۹۱ روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند و ۸ روستای دیگر نیز پروژه های گازرسانی آنها در دست اقدام است. به گفته وی به منظور گازرسانی به این روستاها از ابتدا تا کنون ۶۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه تصریح کرد: شهرستان بوئین زهرا شامل ۵ شهر است که ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بوشهری بیان کرد: از جمله اولویت های شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها بوده است که خوشبختانه با گازرسانی به ۱۸۳ روستا در چهار سال اخیر گام بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، گاز طبیعی را عاملی تاثیر گذار در شکل گیری افزایش رفاه و رضایتمندی روستاییان دانست که علاوه بر مزیت ها و صرفه جویی های اقتصادی چه در سطح خانوارهای روستایی و چه در سطح ملی می تواند موجبات مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم آورد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی