باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین مشعل بازی های زمستانی را حمل می کند

حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران، به عنوان یکی از مشعل داران بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 انتخاب شده است.

وی پیش از اسکی در رشته سنگ نوردی فعالیت های زیادی داشته و اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که در رشته اسلک لاینر هم فعالیت می‌کند.

میرزا حسینی در رقابت‌های سنگ نوردی کشوری چهار دوره عنوان قهرمانی دارد و در رقابت‌های برون مرزی هم شرکت داشته و عناوینی نیز از این مسابقات به دست آورده است.

وی در این خصوص گفت: حامی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، فراخوانی ارائه داد و طی آن از افراد دعوت کرد رزومه خود را ارسال کنند تا هر کس که صلاحیت و شایستگی حمل مشعل این بازی ها را دارد انتخاب شود.

میرزاحسینی افزود: من هم در همین راستا رزومه‌ام را ارسال کردم و خوشبختانه به عنوان تنها فرد دارای معلولیت ایرانی برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 انتخاب شدم و هم اکنون در کره جنوبی به سر می‌برم و آماده مراسم حمل مشعل هستم.

ملی پوش تیم اسکی افزود: مراسم حمل مشعل فردا برگزار می‌شود و من به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این برنامه با طی مسافتی 200 متری، مشعل این بازی های المپیک زمستانی را حمل خواهم کرد.

جماران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی