باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزمان با 27 آذر و حضور امام جمعه بوئین زهرا:

مراسم  وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد بوئین زهرا برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار ما مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الا اسلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوئین زهرا ،  دکتر رضا شعبانژاد رئیس  دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا ، حجت اسلام و المسلمین نفری  نماینده دفتر ولی  فقیه در دانشگاه ازاد بوئین زهرا ،  معاونین و اساتید دانشگاه ازاد  واحد بوئین زهرا و اساتید حوزه علمیه خواهران شهر بوئین زهرا در سالن جلسات دانشگاه بوئین زهرا برگزار شد

 در این مراسم  ابتداء دکتر رضا شعبان نژاد ضمن گرامیداشت  روز  وحدت حوزه و دانشگاه و تاکید بر اینکه نام و یاد شهید مفتح یاداور تلاش این مجاهد نستوه برای وحدت بین دانشگاه و حوزه است اظهارداشت :  حوزویان  و دانشگاهیان به عنوان اقشار فرهیخته  و دارای دغه دغه باید تقویت کننده  و مکمل فعالیت های همدیگر باشند.

وی ادامه داد: به هرمیزان که ارتباط و وحدت حوزه و دانشگاه عمق پیدا کند به همان نسبت سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد مادی و معنوی افزایش پیدا می کند.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در کنار فراگیری مهارت های علمی نسبت به امور ارزشی و اخلاقی و معنوی دغه دغه بیشتری  داشته باشند که این امر با ارتباط بیشتر حوزه و دانشگا ه امکانپذیر است.

شعبان نژاد تصریح ساخت : حوزه های علمیه نیز می توانند  از  دستاورد های علمی دانشگاه برای هدایت جامعه در مسیر سربلندی مادی و معنوی استفاده کنند.

    وی یادآور شد : ارتباط و وحدت بین دانشگاه و حوزه پس از انقلاب عمق  بیشتری پیدا نمود و متحول گردید و در مسیر درست قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا  در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تقویت واحد های دانشگاهی در ابعاد اموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی برجسته و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ؛ اظهار کرد : سامان دهی امور واحد های دانشگاهی ، گرایش بیشتربه  تولید دانش و تقویت قدرت تصمیم گیری واحدها ،  راهبرد و رویکرد دکتر ولایتی و دکتررهبراست.



وی ادامه داد: توجه به ارزش های دینی واخلاقی و محور قرار گرفتن ترویج و توسعه این ارزش ها درجامعه از ویژه گیهای دوره جدید مدیریتی مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی است.

شعبان نژاد  خاطرنشان کرد :   توجه با درآمد های غیر شهریه ای و استفاده از ظرفیت های علمی اساتید  و استفاده بیشتر از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مستقر در دانشگاها  جهت ارایه خدمات بیشتر به شرکت و واحد های صنعتی و خدماتی و تولیدی از رویکردهای مهم  دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا
با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان برای ایجاد ارتباط  نزدیک بین صنعت  و دانشگاه ادامه داد: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان بیشتر برای محور قرار گرفتن خدمات رسانی و ارتباط با صنعت است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های جدید مدیریت عالی دانشگاه ازاد اسلامی در حوزه های مختلف باعت استحکام بیشتر واحد ها در مناطق شده است  تصریح ساخت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با توجه به رویکر  و راهبر های مدیریت عالی  دانشگاه  در حوزه علمی و درآمد زایی   موفقیت  های خوبی را کسب نموده که بخش زیادی از این موفقیت ها مرهون  سیاست و تاکیدات دکتر ولایتی  و دکتر رهبر   در تقویت واحد بوده  است.



شعبان نژاد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره  به کاهش ورودی دانشجو و کاهش جمعیت ورودی به موسسات آموزش عالی   از جمله  دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  کاهش ورودی دانشجو به دانشگاه ها  فرصت مناسبی را  برای شکوفایی دانشگاه در ابعاد مختلف بویژه در حوزه ایجاد درآمد های پایدارایجاد نموده است که همه باید از این فرصت برای تقویت شرکت های دانش بنیان و تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید  مقام معظم رهبری است گام برداریم  که خوشبختانه  دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا  در این مسیر گام های بلندی را برداشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی