باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


ادیب رامندی شهردار دانسفهان:

شهرداری دانسفهان آماده جذب سرمایه گذاران  بخش خصوصی جهت اجرای طرح های خدماتی و رفاهی است .

 

شهردار دانسفهان گفت : سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقلا و یا با مشارکت شهرداری می توانند در اجرای پروژه ها با  شهرداری دانسفهان همکاری داشته باشند.

مهندس محمد ادیب رامندی شهردار دانسفهان در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه با آشنایی کامل از ظرفیت های شهر دانسفهان مسئولیت شهرداری را پذیرفته است اظهار کرد : در مدت کوتاهی  که به عنوان خدمتگزار در شهرداری دانسفهان حضور پیدا کرده ام  ابراز لطف  و محبت اقشار مختلف  شهروندان  فهیم ، خونگرم  و بزرگوار دانسفهان  بویژه امام جمعه فرهیخته شهر دانسفهان  ، ریاست و اعضای شورای اسلامی  و دیگر مسئولان به صورت حضوری ، درج پیام در جراید ، نصب بنر  و ... مسئولیت من را برای خدمتگزاری بسیار سنگین تر نموده است که بنده از این همه ابراز محبت و لطف بی نهایت سپاسگزار هستم.

 

وی ادامه داد: بنده همانگونه که در مراسم معارفه  بیان داشتم تمام توان ،ظرفیت  ، تجربه و توان  خود را در جهت توسعه متوازن  شهر دانسفهان  بکار خواهم بست.

ادیب رامندی افزود : یکی از برنامه  و وعده های بنده  استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای برنامه و پروژه های  شهرداری است.

شهردار دانسفهان خاطرنشان کرد : با مشورت و استفاده از نظر کارشناسان  پروژه های مناسبی در حوزه  خدماتی ، رفاهی و  ... جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری پیش بینی و تدوین نموده ایم.




وی ضمن دعوت از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت اجرای پروژه های خدماتی، رفاهی و اقتصادی شهرداری دانسفهان بیان داشت : احداث تالار بزرگ پذیرایی  و رستوران  جهت برپایی مراسمات  ، احداث جایگاه گازوئیل ، احداث مرکز معاینه فنی و ... از جمله طرح های پیش بینی شده شهرداری است.

ادیب رامندی تاکید کرد : سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقلا و یا با مشارکت شهرداری می توانند در اجرای پروژه ها با  شهرداری دانسفهان همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول ایجاد درآمد پایدار را یکی از مهم ترین و اصلی ترین رویکرد های شهرداری دانسفهان در دوره جدید دانست و گفت :  تلاش داریم که بخشی از ظرفیت های بلقوه شهر دانسفهان را در حوزه تولید کفش ، گردشگری ،  کشاورزی ،دامداری ، بسته بندی   و ...  را شکوفا سازیم تا علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغالزایی ،  وابستگی منابع مالی  شهرداری را به اعتبارات  دولتی کاهش دهیم .

شهردار دانسفهان وجود خیرین نیک اندیش ،عاشق و علاقه مند به پیشرفت دانسفهان را ظرفیت بسیارخوبی برای شتاب بخشیدن به توسعه شهر دانسفهان ذکر کرد و خاطرنشان ساخت : ضمن تقدیر و تشکر ویژه از عنایت و توجه تمامی خیرین بویژه حاج اکبر انصاری که نقش تاثیر گذاری در ایجاد و احداث پروژه های  زیر بنایی  و خدماتی شهرداشته است ،  رجاء واثق داریم وسعت نظروعلاقه مندی حاج اکبر انصاری در دوره جدید نیز یکی از  پشتوانه های اصلی مدیریت شهری برای ایجاد زیر ساخت ها  و اجرای پروژه های عام المنفعه و جدید خواهد بود .   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی