باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند شهردار بوئین زهرا:

بودجه  سال 97 شهرداری بوئین زهرا واقع بینانه، شفاف و عملیاتى تدوین می گردد.

 

شهردار بوئین زهرا گفت : اصلی ترین ویژگی بودجه سال 97 شهرداری بوئین زهرا در پیش بینی کارشناسانه ، واقع بینانه و شفاف و عملیاتی بودن بودجه است .

 

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه بودجه مهمترین سند و دستور العمل هر سازمان و نهاد است اظهار کرد : در همین راستا همواره مدیریت سازمانها تلاش می کنند که در تنظیم بودجه بالاترین دقت و حوصله کارشناسی و فنی را رعایت کنند که این حوصله و دقت برای نهادهایی از قبیل شهرداری به واسطه آنکه بخش اصلی منابع و درآمدهایش از شهروندان اخذ می شود، ضرورتی دو چندان می‌یابد.

وی ادامه داد:  تدوین و تهیه بودجه سالانه شهرداری که به نوعی می توان گفت ریل گذاری برنامه های مدیریت شهری در مدت یکسال  است از اهمیت فوق العاده ای برخوداراست.

شهردار بوئین زهرا با تاکید بر اینکه در دوره جدید کلیه فعالیت و برنامه های شهرداری براساس مطالعات دقیق و کار شناسی  و بر اساس یک چشم انداز به مرحله اجراء در خواهد آمد خاطرنشان کرد :  بنده در جلسه معارفه به شهروندان فهیم بوئین زهرا نوید دادم که برای توسعه متوازن شهر بوئین زهرا دارای برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت هستم ؛ لذا بودجه پیش بینی شده شهر بوئین زهرا در سال 97  در واقع  برشی از برنامه چهارساله شهرداری است.

دکتر غیاثوند از افزایش مناسب  بودجه شهرداری در سال 97 خبرداد و تصریح ساخت :  بر اساس مطالعات انجام شده بودجه شهرداری بوئین زهرا با توجه به ظرفیت های موجود در سال 97 افزایش خواهد داشت .

وی بیان داشت : به مدیریت سازمان حمل و نقل همگانی شهر بوئین زهرا هم تاکید کرده ام که باید بودجه سازمان افزایش صدرصدی را داشته باشد .



این مقام مسئول بیان داشت : اصلی ترین ویژگی بودجه سال 97 شهرداری بوئین زهرا در پیش بینی کارشناسانه ، واقعاع بینانه و شفاف و عملیاتی بودن بودجه است ؛ چراکه در مدیریت جهادی  نگاه واقع بینانه  و کارشناسانه و پاک دستی اصل مهم است.

شهرداربوئین زهرا با یادآوری تجربه  حضور سه ساله در کمیسیون ادارى مالی و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین ؛  گفت: بنده با توجه به سوابق و حداقل تخصصی که در حوزه مالی و بودجه نویسی دارم به تمامی همکاران و معاونین تاکید کرده ام که باید بودجه پیش بینی شده شهرداری بوئین زهرا به دور از هر گونه شعارزدگی  و خدای نکرده عوام فریبی تهیه شود.

وی افزود : در بودجه پیش بینی شده شهرداری بوئین زهرا در سال 97 علاوه بر توجه به زیر ساخت ها ، شاهد سرفصل های فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود چرا که توسعه شهر بدون توجه به  مسائل فرهنگی و اجتماعی توسعه ناقص خواهد بود.

غیاثوند  با تأکید بر لزوم صرف کمترین هزینه با بیشترین کیفیت تصریح کرد: در راستای تهیه و انجام برنامه‌های بهتر و کیفی‌تر، تلاش می‌شود کمترین میزان هزینه با بیشترین سطح کیفیت صرف شود که به طور قطع نتیجه آن به نفع مردم شهر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی