باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سنگنورد قزوینی نامزد برترین ورزشکار بازی های جهانی شد

رضا علیپور سنگنورد قزوینی نامزد برترین ورزشکار بازی های جهانی رشته های غیرالمپیکی شد.
اتحادیه بازی های جهانی با توجه به اتمام سال 2017 میلادی، فهرست 9 نفره ورزشکاران نامزد را برای معرفی به عنوان بهترین ورزشکار این بازی ها اعلام کرده است که نام علیپور نیز در این فهرست مشاهده می شود.
بازی های جهانی رشته های غیرالمپیکی هر چهار سال یک بار برگزار می شود.
در سال 2017 این رقابت ها به میزبانی لهستان برگزار شد که طی آن علیپور به عنوان قهرمانی ماده سرعت رقابت های سنگنوردی دست یافت و در سومین روز این بازی ها به عنوان برترین ورزشکار مسابقات معرفی شد.
علیپور با 2 رکورد پنج ثانیه و 57 صدم ثانیه و پنج ثانیه و 48 صدم ثانیه رکورددار مسابقات سنگوردی بازی های جهانی و مسابقات سنگنوردی قهرمانی جهان در ماده سرعت است.
اتحادیه بازی‌های جهانی سنگ نوردی انتخاب ورزشکار برتر سال 2017 را از میان برترین ورزشکاران مسابقات لهستان به انتخاب کاربران خود معرفی خواهد کرد.
علاقه مندان به رضا علیپر برای رای دادن به این ورزشکار رکورددار سرعت جهان در ماده سرعت سنگنوردی باید به صفحه برترین‌های سنگ‌نوردی سال 2017 به آدرس the world games.org مراجعه کنند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی