باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین از اجرای طرح بیابان زدایی بازدید کرد




























استاندار قزوین از اجرای طرح های نهال کاری برای مقابله با افزایش اراضی بیابانی در شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین بازدید کرد.

 عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، علی اکبر اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، الله بداشتی رئیس بسیج سازندگی استان، علی رحمانی فرماندار بویین زهرا از منطقه بیابانی الله آباد، روستای فتح آباد، پاپلی سفلی و علیا که طرح بیابانزدایی در آنها اجرا می شود بازدید کرد و در جریان فعالیتهای کاشت نهال در این مناطق قرار گرفت.

زاهدی در این بازدید گفت: توسعه مناطق بیابانی در استان قزوین از آنجا که می تواند استانهای تهران و البرز را نیز با پدیده ریزگرد مواجه کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید طرح های کاشت نهال با جدیت عملیاتی شده و توسعه یابد.

استاندار بیان کرد: در استان ما حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی بیابانی به عنوان کانون تهدید تلقی می شود که کارهای انجام شده قابل توجه است و می تواند نگرانی ما را کاهش دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی