باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند شهردار بوئین زهرا خبرداد :

مشارکت و همکاری قابل تقدیر شهروندان بوین زهرا در سامان دهی جمع آوری زباله





شهردار بوئین زهرا گفت : شهروندان فهیم وبا فرهنگ  بوئین زهرا مشارکت بسیار خوب و شایسته ای  جهت  سامان دهی و تغییر زمان جمع آوری زباله شهر بوئین زهرا داشتند.

 

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه یکی از وظایف ذاتی و اصلی شهرداری که بیشتر برای  شهروندان ملموس است ؛ رفت و روب و جمع آوری زباله شهرندان  است ؛ اظهار کرد : جمع آوری ، حمل و دفع بهداشتی زباله علاوه بر اینکه سرانه و سطح بهداشت شهروندان را ارتقاءمی دهد  بهداشت و پاکیزگی محیط شهر را نیز به همراه دارد .

 

وی ادامه داد: شهرداری بوئین زهرا در راستای اجرای پروژه و طرح های کوتاه مدت طرح سامان دهی جمع آوری زباله سطح شهر را در دستور کار قرارداد.

شهردار بوئین زهرا با تاکید بر اینکه تمامی طرح های شهرداری در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان مورد اجراء قرار می گیرد خاطرنشان کرد :  قبلا زباله های شهر در ساعات اولیه صبح جمع آوری می شد ؛ به همین دلیل شب ، زباله ها بوسیله برخی حیوانات از جمله سگ های ولگرد در سطح شهر پراکنده می شد  که همین امر علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی ، چهره  و سیمای شهررا نازیبا جلوه می داد.

دکتر غیاثوند تصریح ساخت :با توجه به مطالعات میدانی انجام شده و همچنین هماهنگی و اطلاع رسانی گسترده از طریق نصب بیلبورد در سطح شهر و ارسال پیامک و پیام  در فضازی مجازی زمان جمع آوری زباله شهروندان بوئین زهرا از ساعات اولیه صبح  به ساعت 9 شب تغییر پیدا کرد.

وی بیان داشت :با اجرای   سامان دهی و تغییر ساعت جمع آوری زباله به شب علاوه بر کسب رضایتمندی شهروندان از پراکندگی  زباله در سطح شهر بوسیله حیوانات  جلوگیری می شود .




این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر اعتماد شهروندان به شهرداری بوئین زهرا بزرگترین و اصلی ترین سرمایه مدیریت شهری  است خاطرنشان کرد : خوشبختانه شهروندان فهیم وبا فرهنگ  بوئین زهرا مشارکت بسیار خوب و شایسته ای  در اجرای  سامان دهی و تغییر زمان جمع آوری زباله شهر بوئین زهرا داشتند ؛ که بنده به عنوان خدمتگزار و خادم  مردم از اعتماد ، همکاری و تعامل سازنده و نزدیک شهروندان نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

شهرداربوئین زهرا با یادآوری  اینکه مشارکت و همراهی شهروندان انگیزه و اشتیاق مدیریت شهرداری بوئین زهرا را جهت  اجرای سایر طرح های پیش بینی شده افزایش داده است   ؛  گفت: انشااله شهروندان عزیز بوئین زهرا  تا پایان سالجاری شاهد اجرای طرح های تحول آفرین دیگر شهرداری  و شورای اسلامی شهر بوئین زهرا خواهند بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی