باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حضور گسترده و هوشیارانه اقشار مختلف مردم شهرستان بوئین زهرا در محکومیت اقدامات خرابکارانه فتنه گران و اغتشاشگران



اقشار مختلف مردم شهرستان بوئین زهرا با حضور گسترده خود در راهپیمایی اعتراضی، اغتشاشات و اقدامات روز های گذشته معاندان انقلاب را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ما اقشار مختلف مردم   مومن ، ولایت مدار ، هوشیار و بصیر شهرستان بوئین زهرا به همراه مسئولان شهرستان  و بخش های تابعه با حضور متحد و منسجم  در تجمع و راهپیمایی در شهر بوئین زهرا ندای انزجار خود را از اقدامات خرابکارانه فتنه گران و معاندان و اغتشاشگران و  دخالت های استکبارجهانی در مسائل داخلی کشور و حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی  و ولایت را سردادند.



در این راهپیمایی باشکوه و گسترده که تمامی اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد ، کارمند ، کارگر ، اصناف ، کشاورز ، ورزشکاران و ... حضور داشتند راهپیمایان پس از تجمع در میدان بسیج به سمت بلوار امام و سپس خیابان ولی عصر حرکت کردند و در ادامه با اجتماع در ابتداء ورودی خیابان ولی عصر با قرائت بیانه اقدامات خرابکارانه فتنه گران و معاندان و اغتشاشگران و  دخالت های استکبارجهانی در مسائل داخلی کشوررا محکوم کردند

راهپیمایان بوئین زهرایی در طول مسیر خیابان ولی عصر شعارهایی هم چون ما همه با هم هستیم پشت ولایت  هستیم، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده است،  آشوبگر ننگت باد، ما ملت بیداریم از آشوبگر بیزاریم، ، ، ما ملت بصیریم ذلت نمی  پذیریم، مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود  را سردادند.



قطعنامه پایانی این راهپیمایی هم که در آن بر وحدت و همدلی و محکوم کردن فتنه و توطئه فتنه گران  و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید شده بود، قرائت شد.

همچنین در این اجتماع حجت الا اسلام والمسلمین محمد همایون زرینه امام جمعه بوئین زهرا در خصوص ابعاد جدید فتنه در کشور و لزوم وحدت و هوشیاری همگان در برابر   توطئه ها  های دشمنان به ایراد سخن پرداخت


یاداور می شود در روز های گذشته در سایر شهر های شهرستان بوئین زهرا از جمله شهر سگزاباد راهپیمایی های اعتراضی برگزار شد و طی آن بار دیگر مردم این شهر ها با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۳ گرافیست ارشد
خدا کنه زود تر تعطیل کنن این کار ها رو
اعتراض فرق می کنه با آشوب ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی