باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

شهر اقبالیه با توجه به موقعیت قرار گیری و جمعیت زیاد نیازمند ساماندهی و بازآفرینی است که برای این کار باید یک طرح جامع بازآفرینی تهیه شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۶۵۰ تن قیر برای بهسازی و مناسب سازی معابر و خیابانهای شهر اقبالیه واگذار شده است.

 مسعود حق لطفی در نشست مشترک با داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و اکبرپور شهردار اقبالیه گفت: شهر اقبالیه با توجه به موقعیت قرار گیری و جمعیت زیاد نیازمند ساماندهی و بازآفرینی است که برای این کار باید یک طرح جامع بازآفرینی تهیه شود.

وی با اشاره به وجود جمعیت قابل توجه در اقبالیه گفت: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی دارد تا برای شهر اقبالیه راسا اقدام کرده و جلسات ستاد بازآفرینی مستقل برگزار کند.

حق لطفی افزود: در گام نخست باید یک طرح جامع و مناسب بازآفرینی برای این شهر تهیه و تصویب شود.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری قیر به شهر اقبالیه اظهار کرد: تاکنون ۶۵۰ تن قیر به اقبالیه جهت بهسازی و مناسب سازی معابر و خیابانهای شهر واگذار شده است.

وی عنوان کرد: علی الرغم آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برای واگذاری قیر به شهرداریهای استان، شوربختانه هنوز بیشتر شهرداری ها پیگیر دریافت قیر خود نشده اند.

حق لطفی افزود: استان قزوین در حال حاضر در خصوص واگذاری قیر وضعیت مناسبی نسبت به دیگر استانهای همجوار دارد.

این مقام مسئول در خصوص لزوم ایجاد شرایط یکسان برای همه مردم در راستای توسعه شهر تاکید کرد: متقاضیانی که در کمیسیون ماده ۵ استان تغییر کاربری می دهند باید عوارض نوسازی پرداخت کنند تا ضمن برقراری عدالت اجتماعی درآمدهای پایدار و ضابطه مند برای شهرداری ها ایجاد شود.

حق لطفی در خصوص موضوعات املاکی اداره کل نیز بیان داشت: بازخوانی پرونده ها به سرعت در حال انجام است و همچنین موضوع تک برگی کردن اسناد نیز در دست اقدام است.

وی در ادامه این نشست گفت: امیدواریم در آینده نزدیک راهکارهای مناسب و ساده ای پیش بینی شود تا پروژهای نیمه تمام دولتی که اعتباری برای تکمیل آنها نیست به بخش خصوصی واگذار شود تا به بهره برداری از آنها شاهد اتلاف و هدررفت بیت المال نباشیم.

حق لطفی در پایان گفت: پرسنل اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با دریافت کمترین حقوق و مزایا نسبت به سایر دستگاههای اجرایی، طراحی، برنامه ریزی، نظارت و اجرای حساس ترین و مهم ترین طرح و پروژه های استان را بر عهده داشته و همواره تلاش می کنند تا بهترین و مناسب ترین راهها را برای دست یافتن به نتیجه های مطلوب برای شهر و استان طی کنند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی