باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند شهردار بوئین زهرا خبرداد :

پیش بینی جذب سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه های شهرداری بوئین زهرا



شهردار بوئین زهرا گفت : با توجه به برنامه ریزی و ظرفیت های شهر بوئین زهرا پیش بینی می شود که در سال 97 نزدیک به 200میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداری بوئین زهرا جذب شود که بیشتر از بودجه سال ٩٦ شهردارى است .

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه شرایط فعلی شهرداریها از جمله شهرداری بوئین زهرا در زمینه اعتبارات مناسب نیست ؛ اظهار کرد : واقعییت این است که شهرداری ها   در حوزه دریافت  کمک های دولتی و درآمد های  محلی با مشکلات و محدودیت زیادی مواجه هستند  .

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده بهینه و حداکثری  از امکانات و ظرفیت ها  و اجرای اقتصاد مقاومتی ادامه  داد:مسئولان در میدان عمل در تمامی سطوح  مکلف هستند اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی   را در اولویت   برنامه های خود قراردهند.

شهردار بوئین زهرا نبود زیر ساخت های جذب سرمایه گذار را یکی از مشکلات مجموعه مدیریت شهری بوئین زهرا ذکر نموده و ابراز داشت شورای سرمایه گذاری شهرداری بوئین زهرا را  تشکیل  و فعال کرده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد : در دوره جدید به صورت مرتب شورای سرمایه گذارى شهرداری بوئین زهرا جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی  تشکیل گردیده است.



دکتر غیاثوند رویکرد و راهبر اصلی خود در حوزه مدیریت شهری را کاهش وابستگی بودجه  شهرداری به اعتبارات دولتی دانست و تصریح ساخت :  بدون تردید به هر میزان که بتوانیم وابستگی و اتکاء بودجه شهرداری را به اعتبارات دولتی کم کنیم  به همان نسبت میزان ریسک اجرای پروژه های شهرداری کاهش پیدا می کند؛   چراکه اعتبارات دولتی  روند  پایداری ندارد و دارای نوسان است

شهردار بوئین زهرا یادآور شد :  در ماه های اخیر شاهد کاهش چشمگیر کمک های  دولت در غالب ارزش افزوده به شهردای ها بوده ایم .

وی بیان داشت :با توجه به برنامه ریزی و ظرفیت های شهر بوئین زهرا پیش بینی می کنم که در سال 97 نزدیک به 200 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداری بوئین زهرا جذب  شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی