باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان بویین‌زهرا مطرح کرد :

رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال  از دغه دغه ها و اولویت های اصلی بنده است

 

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به اهتمام و تلاش  مدیران و زیر ساخت های فراهم شده ، تاکنون 96 درصد از تعهد اشتغال شهرستان بوئین زهرا محقق گردیده است.   

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما دکتر  علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا   در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه همه مدیران در هر سطح و جایگاهی که قراردارند از فرصتی که نظام در اختیارشان  قرار گرفته  در جهت خدمت به مردم استفاده کنند؛  گفت : مسئولان در هر پست و مقامی که قراردارند باید در مسیر خدمتگزاری  به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با  بیان اینکه حضور حماسی و باشکوه  مردم در تمامی عرصه ها ی انقلاب حجت را بر همگا ن تمام کرده است ادامه داد: اگر همه با تمامی انگیزه و همت در جهت خدمت به مردم که ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند  گام برداریم مردم قدر شناس خدمتگزاران صدیق خواهند بود.



فرمانده شهرستان بوئین زهرا سپس رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال را از دغه دغه ها و اولویت های اصلی خود  اعلام کرد و خاطرنشان ساخت : با توجه به اهتمام و تلاش  مدیران و زیر ساخت های فراهم شده ، تاکنون 96 درصد از تعهد اشتغال شهرستان بوئین زهرا محقق گردیده است.

رحمانی افزود : بافت شهرستان بوئین زهرا بافت روستایی است  لذا می بایست در تخصیص اعتبارات اشتغالزایی  مشاغل فعال در روستا ها بویژه صنایع دستی ،بسته بندی   و تولید دام های سبک و سنگین مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : شهرستان بوئین زهرا از قطب های اصلی تولید گوشت و دام سنگین در استان قزوین است که بخشی از تولید دام سنگین در دامداری های سنتی در روستا ها انجام می گیرد.

  وی با اعلام اینکه تولید دام های سنگین در دامداری های کوچک و سنتی با حداقل سرمایه انجام می شود؛  گفت :  تولید دام سنگین در دامداری های سنتی در روستا ها زمینه اشتغالزایی مناسبی را با حداقل سرمایه ایجاد  کرده است ؛  لذا  باید در شرایط جدید ارایه تسهیلات تولید دام سنگین در دستور کار مسئولان باشد .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا سپس رویکرد اصلی مدیران شهرستان را تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید دانست و گفت : بنده از تمامی مدیران که با احساس مسئولیت و صادقانه در جهت رفع مشکلات شهرستان و خدمت به مردم تلاش می کنند صمیمانه تقدیر می کنم و به اندک مدیرانی که نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام و توجه  لازم را ندارند هشدار می دهم که اگر گزارشی از نارضایتی مردم برسد با مدیران متخلف و کم کار برخورد می شود  و چنین مدیرانی در مجموعه مدیریت شهرستان جایگاهی ندارند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا  در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری دستورالعمل معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین درخصوص هماهنگی مدیران کل با فرمانداران جهت هر گونه جابجایی و یا نصب مدیران دستگا های اجرایی در شهرستان ها تاکید ساخت :  شهرستان بوئین زهرا یک مجموعه منسجم و متحد  و هماهنگ است لذا هیچ نوع مدیریت جزیره ای در شهرستان مورد قبول و پذیرش نیست و اگر مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بدون هماهنگی با فرمانداری شهرستان اقدام به تغییر و یا انتصاب مدیران کنند با آنان برخورد لازم و قانونی انجام خواهد شد و مدیرانی که بدون هماهنگی با فرمانداری انتخاب شوند  اجازه حضور در جلسات شهرستان را نخواهند داشت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی