باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا:

 پراکنده شدن  دائمی بذر یاس و ناامیدی در جامعه به نفع  کشور و نظام نیست.


امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت : از سال 88 بعد از هر انتخابات  متاسفانه جریانات و گرو های سیاسی بعد از انتخابات  هم از فضا و رقابت های  انتخاباتی  دست بر نمی دارند  که  همین امر باعث کاهش امید مردم به آینده  می شود.

 

به گزارش  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با اشاره به حواث هفته های گذشته در کشور اظهار کرد :  در ابتداء بهانه اصلی اتفاقات ناگوار هفته های گذشته  مسائل اقتصادی و معیشتی بود.

 وی ادامه داد: علی رغم اینکه بیش از هشت ماه از انتخابات اردییبهشت ماه می گذرد  متاسفانه همچنان بخشی از جامعه در فضای انتخاباتی به سر می برد و از حال و هوای  رقابت  انتخاباتی عبور نکرده اند.

امام جمعه بوئین زهرا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که برگزاری هر انتخابات  یک نفس و روح تازه  در کشور است تاکید کرد :    از سال 88  متاسفانه جریانات و گرو های سیاسی بعد از  برگزاری هر انتخابات از فضا و رقابت های  انتخاباتی  دست بر نمی دارند  که  همین امر باعث کاهش امید مردم به آینده  می شود.

وی بیان داشت : اگر دائما بذر یاس و ناامیدی را در جامعه پراکنده کنیم به نفع  کشور و نظام نیست.



حجت الاسلام و المسلمین زرینه  خاطرنشان کرد : هر عزیزی که رای اعتماد مردم را جلب کرده  و علم خدمت به عنوان یک امانت در اختیار او  قرار گرفت ؛ همه باید به او در ارایه بهتر خدمت به مردم و نظام کمک کنند.

وی  افزود :  بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری هر برادری که توانست اعتماد و رای مردم را جلب کند همگان باید او را در خدمت به نظام و مردم همراهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید موازی کاری و تخریبها  اینگونه ادامه داشته باشد تصریح کرد : البته انتقاد برای مسئولان برکت است هر چند انتقاد نباید جای خودش را به تخریب و سنگ اندازی بدهد.

امام جمعه بوئین زهرا بیان داشت :  زخم ها و مشکلات کشور باید با وحدت و همدلی و انسجام تمامی ارکان نظام رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین زرینه  گفت : هر کس که دلش برای انقلاب  و رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم می تپد ؛ بسیجی است.

وی در ادامه باید یادآوری اینکه در طول استقرار  نظام مقدس جمهوری اسلامی در ادوار مختلف خدمات و فعالیت های خوبی انجام شده است تاکید کرد :  با همه خدمات انجام شده همچنان کارهای به زمین مانده  و مشکلات زیادی وجود دارد که باید با استفاده از تمام ظرفیت هادر جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم گام برداریم چرا همیشه دشمن برای ضربه زدن  و ناامید کردن مردم در کمین نشسته است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی