باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نشست دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان با حضور علی رحمانی فرماندار بویین‌زهرا برگزار شد

 

نشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با حضور رحمانی فرماندار شهرستان، نادری بخشدار مرکزی و قهرمانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ما علی رحمانی فرماندار شهرستان در ابتدای سخنان خود در این نشست با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: بهمن یادآور ایام خوش پیروزی انقلاب اسلامی و خاطرات امام راحل است، از این رو میطلب شورای اسلامی و دهیاران در فراهم‌سازی مقدمات پاسداشت این ایام به نحو مطلوب برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه با یادآوری یکی از شعائر اصلی انقلاب اسلامی که همانا خدمت به مستضعفان بود افزود: در دولت تدبیر و امید ارائه خدمات توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به قشر محروم‌ جامعه قریب به ۳ برابر افزایش یافته است‌.

 

فرماندار شهرستان همچنین در خصوص خدمت رسانی به مناطق محروم و دور افتاده اظهار داشت: نسبت به دورترین روستاها هم باید پاسخگو باشیم و به زودی به اتفاق بخشدار و روسای ادارات مربوطه از روستاهایی چلمبر، حاجی عرب، بالاخانلو و ... بازدید به عمل خواهیم‌ آورد.


وی افزود: با فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی توسط روستاییان محترم، امروز شاهد بیان دغدغه های اهالی به صورت مستقیم‌ و بدون واسطه در شبکه های مجازی هستیم که با پیگیری روابط عمومی فرمانداری مطالب ارسالی به صورت روزانه بررسی و دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع مشکلات صادر میشود.

این مقام ‌مسئول در انتهای سخنان خود ضمن تاکید بر اجرا قانونمند ساخت و سازها در روستا تاکید کرده و گفت:  باید در مقابل وقوع هر اتفاقی از جمله حوادث طبیعی مخرب و حتی شرایط جوی نامساعد آمادگی کامل داشته باشیم.‌



در حاشیه نشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی
 از دهیاران نمونه[سابق] بخش مرکزی شهرستان با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی  تجلیل شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی