باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

مسئولان قزوین در دهه فجر پاسخگوی مردم نسبت به عملکرد خود باشند























دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: مسئولان استان در ایام دهه فجر لازم است ضمن بیان فعالیتهای انجام شده نسبت به عملکرد دستگاه خود به صورت شفاف پاسخگوی مردم باشند.

 نصرت الله علیرضایی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه چهلمین سال این رویداد تاریخی فرصت مغتنمی برای یادآوری دستاوردهای انقلاب و بازبینی برخی حوادث آن داریم تا در ادامه مسیر با چراغ روشن حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج و انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است و باید با روشهای اقناعی بتوانیم نسل کنونی را به آینده امیدوار کنیم.

دبیر شورای اطلاعی رسانی استان قزوین بیان کرد: باید تلاش کنیم تا جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی مردمی باشد و با مشارکت سازمانهای مردم نهاد برنامه هایی متناسب با ذائقه مردم را در این ایام تدارک ببینیم و اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: شفافیت مسئولان در پاسخگویی به ابهامات و راهنمایی درست نسل آینده و بیان موفقیت های نظام در بخش های مختلف می تواند مسیر روشنی را در چشم انداز دید جوانان نسبت به تداوم حمایت از نظام ایجاد کند.

علیرضایی بیان کرد: لازم است توجه به شعار سال در برنامه ها با محوریت مردم مورد توجه قرار گیرد و جشنهایی باشکوهتر از گذشته در استان برگزار شود.

در ادامه اعضاء دیدگاههای خود را در خصوص نحوه برگزاری جشنهای دهه فجر در قزوین ارائه کردند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی