باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بخشدار رامند در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر:

امروز کشور ما بیش از گذشته نیازمند وحدت و یکپارچگی است.

 

به گزارش خبرنگار ما جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضورحجت الاسلام و المسلمین انصاری  امام جمعه دانسفهان ، مهدی انصاری  بخشدار بخش رامند ، ائمه جماعات و هئیات امنای مساجد دانسفهان و مسئولین مربوطه در بخشداری رامند برگزار شد.

 

مهدی انصاری بخشداررامند در این جلسه ضمن برشمردن عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار  داشت: رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره)، بکارگیری رهنمودهای دین مبین اسلام و وحدت و یکپارچگی مردم ازجمله عوامل اصلی به ثمر نشستن پیروزی انقلاب اسلامی بود و دین به عنوان محور اصلی این وحدت بود که با توجه به شرایط کشور و شیطنت های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و یکپارچگی در تمام سطوح کشور احساس می شود.

 

وی ادامه داد: هر قدمی که هر مسئولی در راه خدمت به مردم بر می دارد نشان از وفاداری و پایبندی وی به انقلاب و نظام است و خدمت به مردم بر استحکام انقلاب می افزاید چرا که یکی از پیام ها و آرمانهای انقلاب ارج نهادن به قشر ضعیف جامعه است و در این سیر نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

 

انصاری همچنین اظهار کرد : زوایای مختلف انقلاب اسلامی باید از طریق تریبون های رسمی به نسل جوان شناسانده شود و کارکردها و دستاورد های انقلاب اسلامی باید بیان شود تا نسل جوان با ریشه ها، ماهیت و پیام های انقلاب آشنا گردد.

 

بخشدار رامند در پایان از تمامی دست اندرکاران بالاخص مجموعه شورای اسلامی و شهرداری دانسفهان، دهیاران بخش،نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راهور، نهادها و ارگانهای خدمات رسان، امدادگران جمعیت هلال احمر و عوامل پایگاه اورژانس دانسفهان، در خصوص اقدامات به موقع و کارساز در برف روبی، بازگشایی معابر سطح شهر و روستاها و نیز در امدادرسانی به مسافران در راه مانده تقدیر کرد و عنوان داشت: در مواجهه با بارش سنگین برف در روزهای اخیر، ضعف در تجهیزات و امکانات مانع از خدمات رسانی به مردم نشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی