باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا:

هدف اصلی انقلاب  ، خودسازی  و حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه بوده است.



امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت : انقلاب 22 بهمن مردم ایران ما برای شکم  و دنیا نبوده است بلکه هدف اصلی انقلاب  ، خودسازی  و حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه بوده است..

 

به گزارش  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا در اولین روزازآغاز دهه فجرودردیدار دکتر علی رحمانی فرماندارشهرستان بوئین زهرا و روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی  و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بوئین زهرا ضمن تبریک  فرا رسیدن چهلمین بهار  انقلاب اسلامی اظهار کرد : به حمدااله امروز در حالی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که انقلاب اسلامی ما با پشت سر گذاشتن تمامی توطئه ها و مشکلات در اوج اقتدار و عزت و سربلندی قراردارد.

وی ادامه داد: بسیاری از صاحبنظران غربی  پس از حضور در ایران دریافتند که انقلاب 22 بهمن مردم ایران ما برای شکم  و دنیا نبوده است بلکه هدف اصلی انقلاب  ، خودسازی  و حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه بوده است.

 

امام جمعه بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  تحلیلگران غربی  اعتقاد داشتند که اگر کشور و مردم ما در زمینه خودسازی  موفق شوند می توانند تاثیرات بسیار زیادی در سطح دنیا ایجاد کنند و با صدور ارزش های انقلاب خود حتی اروپارا نیزتصرف کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین زرینه  خاطرنشان کرد : نوشتن نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی در راستای معرفی بهتر دین و ارزش های انقلاب اسلامی  بود و دشمنان در خصوص ترویج و معرفی ارزش های دینی احساس خطر و نگرانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه  سنگ بنای  این انقلاب  تحول از درون  و خودسازی بوده است  تصریح کرد :  اگر انقلاب ما با همه توطئه ها  به این مرحله از موفقیت و شکوفایی دست پیدا کرده است  به جهت همین تحولات درونی بوده است.

امام جمعه بوئین زهرا بیان داشت : مردم سرمایه اصلی  و صاحبان واقعی انقلاب هستند لذا همه باید در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم عزم و جزم بیشتری داشته باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین زرینه  گفت :  مردم ایران به انقلاب اسلامی وابستگی و علاقه ی درونی  پیدا کرده اند  و حضور مردم در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی در این جهت بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی