باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  در نشست خبری که با اصحاب رسانه اعلام کرد : 

بهره برداری  از 162 پروژه با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال همزمان با ایام اله دهه فجر در شهرستان بوئین زهرا



به گزارش خبرنگار ما دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در نشست خبری  که به  مناسبت ایام اله دهه فجر  با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان برگزار کرده بود به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر پرداخت.

در این نشست رحمانی ضمن تبریک ایام اله فجر اظهار کرد : همزمان با ایام اله دهه فجر در شهرستان بوئین زهرا  162 پروژه عمرانی ،خدماتی ، آموزشی ، ورزشی ، بهداشتی ، صنعتی ، کشاورزی و .... مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جهت اجرای 162 پروژه آماده بهره برداری شهرستان بوئین زهرا بیش از 31 میلیار د تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : با بهره برداری از این پروژه ها  برای 670 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اولین روز از دهه فجر مسئولان شهرستان  با امام جمعه بوئین زهرا ملاقات خواهند داشت  تصریح ساخت : غبارروبی مزار شهداء  و همچنین نواخته شدن زنگ انقلاب برنامه های مهم روز اول گرامیداشت دهه فجر خواهد بود



وی افزود : انشااله پروژه های شاخص شهرستان بوئین زهرا در روز شنبه با حضور اقای زاهدی استاندار و هیئت همراه مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا با اعلام اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت های بی نظیر و تحول افرینی در سطح کشور از جمله شهرستان بوئین زهرا صورت گرفته است بیان داشت : بدون تردید تمامی خدمات و فعالیت ها و پروژه   های اجرا ء شده به برکت انقلاب اسلامی و همچنین رهبری امام راحل و مقام معظم  رهبری و تلاش دولت مردان و سایر خدمتگزاران بوده است.

رحمانی در ادامه جامع بودن برنامه های دهه فجر امسال را مورد اشاره قرار داد گفت : علی رغم اینکه استاندار یک روز در شهرستان بوئین زهرا حضور پیدا خواهد کرد اما بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این مدت کوتاه اقای زاهدی و هیئت همراه  در تمام مناطق چهار گانه شهرستان حضور  پیدا می کنند.



وی توجه به اقتصاد مقاومتی را از ویژه گی پروژه  های شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد و گفت : توجه به تولید داخل و بستر سازی اجهت شتغال از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است که در بیشتر پروژه های دهه فجر شهرستان  به این دو اصل اساسی توجه ویژه شده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی