باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نادری بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا:

همزمان با دهه فجر 29 پروژه در بخش مرکزی افتتاح می گردد



بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا گفت : همزمان با دهه فجر 29 پروژه عمرانی ، در حوزه های مختلف  در روستا های بخش مرکزی با اعتباری  بیش از 0 5 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

مهندس  امیر نادری بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگا ر ما دهه فجر را آغازی بر عزت ، سرفرازی ، استقلال ، پیشرفت و سهیم شدن  مردم در سرنوشت خود  دانست و ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد : در حالی به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران رسیدیم که این انقلاب با تمامی فراز و نشیب ها و توطه های که دشمنان بر کشور و مردم ما تحمیل کردند با صلابت قله های پیشرفت و شکوفایی را در عرصه های مختلف پیموده است.

 وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در واقع پیروزی اراده و خواست مردم بر حاکمیت استبداد و استعمار بود

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا موئلفه دین ، مردمی بودن  و برخورداری از رهبریت دینی را از جمله عناصر اصلی و مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد : بدون تردید عنصر مردمی بودن و توجه به خواست و نظر مردم در تمامی عرصه ها  در کنار سایر موئلفه ها تداوم بخش انقلاب اسلامی بوده است .

نادری در ادامه شرایط و وضعیت روستا های بخش مرکزی را نسبت به قبل از انقلاب  غیر قابل  تصور دانست و گفت : انصافا شرایط فعلی روستا ها  در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی ، آموزشی ، بهداشتی و .... غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب است ؛ هر چند همه باور داریم که تا رسیدن  روستا ها به نقطه ایده آل و مطلوب  که در شان مردم باشد همچنان فاصله وجود دارد.

این مقام مسئول در بخشی دیگری از سخنان خود از بهر ه برداری  29 پروژه عمرانی دهیاری ها  ، در حوزه های مختلف  در بخش مرکزی در ایام اله دهه فجر خبرداد و تصریح کرد : این پروژه ها در مجموع با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال اجرا  و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود :  افتتاح  پروژه های عمرانی در  روستا های رستم آباد ، عشرت آباد ، فتح آباد ، حسین آباد ، ولد آباد  از مهم ترین پروژه های آماده بهره برداری در دهه فجر است.

نادری تاکید کرد :  غبار روبی مزار شهداء گمنام با حضور دهیاران ، استقرار  میز خدمت در روستا ها با حضور تعدادی از مسئولان دستگاه ها ی اجرایی ، برگزاری مراسمات جشن پیروزی انقلاب در روستا ها از مهم ترین برنامه های  دهه فجر در بخش مرکزی است

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا گفت :  مردم شهر ها و روستا های بخش مرکزی در 22 بهمن همگام با مردم سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام و منویات مقام معظم رهبری پیمان مجدد خواهند بست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی