باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

احمد رمضانخانی بخشدار مرکزی شهرستان آوج با صدور پیامی فرا رسیدن ایام اله فجر را تبریک گفت .

متن پیام بخشدار مرکزی شهرستان آوج بدین شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم
جا الحق و زهق الباطل  آن الباطل کان زهوقا
   طلیعه فجر و سالگرد پیروزی حق علیه باطل به درستی یادآور غیور مردی ها، ایثارگری ها و جان فشانی های ملتی است که زندگی زیر یوغ و ظلم ستمگران پهلوی و ایادی غرب و استکبار را بر نتافتند و به رهبری بزرگ مرد قرن و بت شکن زمان، حضرت امام خمینی( ره) در برابر استبداد رژیم منحوث پهلوی قد علم کردند و مردمی ترین انقلاب قرن را رقم زدند.

توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان در ۳۹ سال گذشته هرگز نتوانست خللی در عزم و اراده ملت ایران و رهبران آن از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند و این ملت به درستی متوجه شده است تمسک به مکتب ائمه و فرهنگ تعالی بخش اسلام، متضمن سعادت دنیوی و اخروی آنان است و در این راه همه موانع و سختی ها را پشت سر گذاشته و هرگز از پای نخواهند ایستاد.

رهنمودهای بی بدیل رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در همه مراحل و بحران ها و همچنین تلاشهای دولت، قدرت و عظمت ایران و ایرانیان را بیش از بیش به جهانیان نشان داده و مردم نیز در این میان نقش اصلی و تعیین کننده را بر عهده داشتند.

اینجانب با عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها،  در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، طلیعه چهلمین بهار آزادی را به محضر نائب بر حق امام زمان مقام معظم رهبری ریاست محترم جمهوری و دولتمردان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مدیران محترم شهرستان ،دهیاران و شوراهای اسلامی روحانیت معظم و عموم مردم شریف آوج و روستاهای تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم خداوند همه ما را قدردان خون شهدا قرار دهد.

احمد رمضان خانی
بخشدار آوج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی