باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


استاندار قزوین:

حفظ انقلاب اسلامی به صداقت و وظیفه شناسی نیازمند است

استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران با جان فشانی ها و فداکاری های بسیاری به دست آمده و برای حفظ آن به صداقت و وظیفه شناسی مسئولان و مردم در همه کارها نیازمند هستیم.
عبدالمحمد زاهدی شامگاه شنبه در دیدار مردمی در مسجد جامع شهر شال از توابع بویین زهرا با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: این منطقه سابقه قدیمی در تمدن،انقلاب و اسلام دارد و 156 شهید در دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده که نسبت به جمعیت آن در مقیاس کشوری قابل توجه است.
وی اضافه کرد: برزگان بسیاری از این منطقه از جمله آیت الله سید علی موسوی شالی و شهید حاج آقا حسین شالی حضور داشته اند که نشان دهنده جایگاه والای این منطقه در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
زاهدی از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک حماسه بزرگ مردمی یاد کرد و افزود: مردم با رهبری امام راحل رژیم پهلوی و حکومت 2 هزار و 500 ساله پادشاهی را سرنگون ساختند.
استاندار قزوین ادامه داد: بسیاری در زمان حکومت پهلوی مدعی بودند که ایران جزیره ثبات است اما در عین تمامی این ادعاها رژیم ستم شاهی از هم پاشید و حکومت اسلامی مستقر شد.
زاهدی ادامه داد: مردم نسبت به ضدیت رژیم با دین و تبعید مراجع تقلید حساسیت بسیار زیادی داشتند و به همین دلیل حضرت امام(ره) توانستند با رهبری مردم حکومت دست نشانده پهلوی را سرنگون سازند.
وی افزود: انقلاب اسلامی را شهدا و امام خمینی (ره) به ما سپرده اند و برای حفظ این امانت باید همه مسئولان و مردم کار خود را درست و صادقانه انجام دهند.
استاندار قزوین گفت: وظیفه مشترک همه حفظ این امانت الهی است و باید از نگاه های جزیره ای و برخورد قشری در قبال مسئولیت های خود خودداری کنیم.
زاهدی با بیان اینکه این نظام به حضور حداکثری مردم متکی بوده است،اضافه کرد: این ملت در صحنه های مختلف انقلاب حضور پررنگ خود را به خوبی نشان داده اند و باید برای کسب رضایت آنان حداکثر تلاشمان را به کار بگیریم.
وی ادامه داد:مردم در جریان نارآمی های اخیر نیز به صحنه آمدند و نگذاشتند هنجارشکنان و دشمنان به دسیسه ها و توطئه های خود دست یابند.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از شنیدن دردها و مشکلات استان و شهرها هیچگاه ناراحت نمی شوم اما واقعا دردآور است که مشکلات حل ناشده باقی مانده است.
زاهدی ادامه داد: باید مشکلات را با زبان ساده با مردم درمیان گذاشت چون آنان سخنان صادقانه و صمیمانه مسئولان را خواهند پذیرفت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تا پایان فروردین ماه سال آینده نشستی را جهت حل مشکلات شهر شال تشکیل خواهیم داد.
استاندار قزوین با اشاره به یکی از مشکلات این شهر ادامه داد:طرح جامع بعد از 10 سال از تصویب بازنگری می شود و طرح هادی شهر شال نیز باید صادقانه مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.
امام جمعه شهر شال نیز در این دیدار مردمی گفت: شهر شال سبقه مذهبی بسیار پررنگی دارد به طوری که از این شهر یک گردان برای حضور در جنگ تحمیلی با دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی افزود: این روند بعد از انقلاب ادامه داشت و در تازه ترین حرکت برای مدافعان حرم نیز 70 نفر از شهر و بخش شال اعزام شدند و این شهر تاکنون 2 شهید و یک مفقود الاثر را در دفاع از حرم تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
وی افزود: در حال حاضر مشکلات این شهر زیاد است و امیدواریم در یک جلسه اداری نسبت به حل آنها اقدام شود.
وی ادامه داد: به عنوان مثال طرح جامع تصویب شده این شهر کارشناسی شده نیست و موجب شده 70 هکتار از اراضی این شهر که قبلا مورد ساخت و ساز قرار گرفته بودند بیرون از طرح هادی قرار گیرند.
وی افزود:کوره های آجرپزی این شهر در رکود و تعطیلی به سر می برند و امیدواریم برای حل این مشکل هرچه زودتر چاره اندیشی شود.
استاندار قزوین در ادامه با حضور در گلزار شهدای شال به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا است و مرکز بخشی به همین نام می باشد و در فاصله 45 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد

ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی