باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین:

جلب رضایت مردم گام برداشتن برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی است

استاندار قزوین، حفاظت از نظام جمهوری اسلامی را مسئولیت مشترک همه مدیران دانست و گفت: جلب رضایت مندی مردم گام برداشتن در این راه است.
عبدالمحمد زاهدی روز عصر شنبه در جریان سفر یک روزه به بویین زهرا و در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی امانتی است که امام راحل و شهدا برای ما به جا گذاشتند و باید قدر نعمت مدیریت و مسئولیت را در این نظام دانست.
وی خاطرنشان کرد: حق امانت داری جز با انجام وظیفه ادا نمی شود بنابراین باید همه با تمام توان برای حل مشکلات مردم و توسعه میهن اسلامی تلاش کنیم.
زاهدی گفت: هرکجا نمی توانیم گره ای از مشکلات بازکنیم باید با زبان ساده و صادقانه به آنها بگوییم و مردم نیز قطعا این صمیمت و صداقت را از مسئولان خواهند پذیرفت.
وی با اشاره به آگاهی مردم در قضایای اخیر که به تحریک دشمنان بوقوع پیوست،ادامه داد: تلاش کردیم در بحران های اخیر و آشوب ها به کسی آسیبی نرسد چون ما مسئول امنیت مردم بوده و نباید زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم سازیم.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به ضرورت آمادگی مدیران استانی و شهرستانی برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بحرانی و شرایط خاص، گفت: در بحران برف و کولاک هفته گذشته بدلیل برف،یخبندان و کولاک همزمان بازگشائی جاده ها بسیار دشوار بود و به همین دلیل تردد در مسیرهای ارتباطی استان را برای حفظ جان مسافران ممنوع اعلام کردیم.
زاهدی خاطر نشان ساخت: تمامی دستگاه ها در این بحران به میدان آمدند و به خوبی از مهمانان درراه مانده با 12 هزار وعده غذای گرم پذیرایی کردند و خوشبختانه در این حادثه نیز هیچ کشته یا مصدومی نداشتیم.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به طرح های عمرانی بویین زهرا، ادامه داد: اجرای بلوار امام خمینی (ره) بویین زهرا را برای اجرا به شهرداری ابلاغ می کنیم و کمک به تکمیل ساخت فرهنگ سرای امام رضا (ع) را به عنوان پروژه نیمه تمام در دستور کار قرار می دهیم.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی در راس برنامه های دولت قرار دارد،افزود: مهم ترین کار ما در استان و سطح شهرستان ها اشتغال است و حتما باید به آن توجه جدی داشته تا اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم.
وی با اشاره به بحران آب نیز گفت: استان قزوین 58 درصد کاهش میانگین بارندگی را طی سالهای اخیر داشته و با بارندگی های اخیر این میزان به 48 درصد رسید و این درحالی است که در سال های گذشته افت سریع منابع زیرزمینی و فرونشست زمین در استان را شاهد بوده ایم و باید این زنگ خطر را جدی بگیریم.
وی افزود:باید با اصلاح الگوی کشت، توسعه گلخانه ها و گسترش آبیاری نوین به فکر آینده خود و فرزندان جامعه باشیم تا نهایت صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشیم.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به مشکلات صنعت استان و کشور، خاطر نشان کرد: فرسودگی صنایع، ماشین الات و فناوری قدیمی،مشکل مدیریت و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از جمله مشکلات صنایع ما هستند که باید آنها را مرتفع سازیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: احداث بندر خشک،ایجاد آزادراه قزوین-ساوه،تخصیص اعتبار برای آب روستایی، تغییر در تخصیص مالیات بر ارزش افزوده و بهبود وضعیت راه هایی روستایی و حل مشکلات صنایع شهرستان از جمله اموری است که در دستور کار داریم و با اجرای آنها شاهد توسعه هرچه بیشتر بویین زهرا خواهیم بود.

تحقق 96 درصدی تعهد اشتغال شهرستان بویین زهرا
فرماندار بویین زهرا نیز در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر گفت: حل مشکلات مردم توسط مسئولان را باید نوعی مبارزه با نقشه های شوم دشمن دانست که تلاش دارد تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.
علی رحمانی افزود:این شهرستان با گستره و وسعت قابل توجه به عنایت بیشتری از سوی مسئولان استانی نیازمند است.
وی افزود:96 درصد تعهد اشتغال بویین زهرا در سال جاری محقق شده است با این حال شهرک صنعتی آراسنج و ناحیه صنعتی دانسفهان نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه ها و بانک ها برای تحقق اشتغال شهرستان هستند.
فرماندار بویین زهرا: ساماندهی دام سنگین و گلیم بافی شهرستان، تخصیص وام های خرد،تسریع در احداث بندر خشک، تبدیل جاده قزوین-بویین زهرا به آزادراه و ساوه،جابه جایی چاه های آب شرب منطقه،تسریع در پرداخت وام های مربوط به سیستم آبیاری قطره ای از جمله درخواست های ما از مسئولان استانی است.

**استقلال ایران در عرصه جهانی بی نظیر است
امام جمعه شهر بوئین زهرا نیز در این نشست با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: امام راحل کسی بود که تمام صفرهای ناخوانای ملت را به اعدادی خوانا تبدیل کرد و جایگاه کشور را در عرصه بین الملل به نقطه اعلای توجه رساند.
حجت الاسلام و المسلمین همایون زرینه افزود: درحالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که مستقل ترین نظام جهان را داریم و این استقلال در جهان بی نظیر است.
وی با اشاره به بحران های اخیر در استان،افزود: ناآرامی های دی ماه در استان با مدیریت خوب استاندار قزوین بدون تلفات انسانی سپری شد و در بحران برف و کولاک اخیر نیز با مدیریت حساب شده از نظر اسکان،وسایل گرمایشی و غذای گرم شاهد درخشش مدیریت عالی استان بودیم.
شهرستان بویین زهرا با چهار بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال دارای 14 دهستان و 320 آبادی دارای سکنه است.
این شهرستان با مرکزیت بویین زهرا با وسعتی حدود پنج هزار و 988 کیلومتر مربع و 122 هزار و 994 نفر جمعیت، در جنوب شرقی استان قزوین واقع شده است.

ایرنا،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی