باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا:

چرا مسئولان در برابر توهین برخی از تازه به دوران رسیده ها به جایگاه های مقدس سکوت کرده اند؟



امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت : تعدادی افراد معلوم الحال  و وصل به برخی از جاها انواع توهین ها وجسارتها را می کنند و همه مسئولان دستگاههای نظارتی و امنیتی و اجرایی ساکت هستند.

 

به گزارش  خبرنگار ما حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام‌جمعه بویین‌زهرا در دیدار جمعی از مدیران مسئول و دستگاه های اجرایی شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه  در حکومت اسلامی کسی حق توهین به دیگری را ندارد اظهار کرد :در چند روز گذشته  شاهد توهین یک فرماندار به خبرنگاری در استان اصفهان بودیم که در اقدامی شایسته و انقلابی  استانداراصفهان  با فرماندار برخورد کرد و وی را علی رغم تمامی توضیحات برکنار کرد که این اقدام به موقع استاندار با فرد توهین کننده بازخوردهای مثبت در سطح جامعه  به همراه داشت.

وی افزود: چگونه می شود در شهرستان بوئین زهرا در جلوی چشم مدیران یک جایگاه رفیع به دور از اینکه چه  شخصیتی   در آن جایگاه قرار گرفته است تعدادی افراد معلوم الحال  و وصل به برخی از جاها انواع توهین ها و  جسارت ها را می کنند و همه مسئولان دستگاههای نظارتی و امنیتی و اجرایی ساکت هستند.

امام جمعه بوئین زهرا با طرح این سئوال که آیا گلپایگان اصفهان با استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا متفاوت است  خطاب به مسئولان گفت :  شورای تامین،دادستان محترم ، فرماندار و... شما این پیام های توهین آمیز را ندید؟ که برخی تازه به دوران رسیده چیزی برای این جایگاه باقی نگذاشتند و با منتظری مقایسه کردند و انواع توهین ها کردند ؛ و جای تاسف دارد که همه ساکت بودند ؛ بنده این انتقاد جدی را دارم.




حجت اسلام والمسلمین زرینه با تاکید بر اینکه مردم سرمایه ما هستند و اعتماد مردم به نظام و جایگاههای قانونی نظام سرمایه های اصلی است خاطرنشان کرد : مسئولین نباید خود را از مردم جدا کنند و ساده زیستی و هم رنگ بودن مردم را فراموش کنند و باید همراه مردم  در مراقبت از جایگاههای قانونی جدیت داشته باشند.

 وی تاکید کرد :  باید با عوامل پیدا و پنهان توهین کنندگان و تازه به دوران رسیده برخورد کنند چرا که بنده تاکنون در خصوص چرایی رفتار این گروه مجاب و قانع نشده ام و تاکنون نیز خودم هیچ اقدام عملی نکرده ام و فعلا نظاره گر هستم تا ببینم این افراد در این شهرستان و شهر چه نمایشی می دهند.

امام جمعه بوئین زهرا بیان داشت : از سوی این افراد  یک روز به نماینده توهین می شود و یک روز به امام جمعه توهین می شود و یک روز جایگاه دیگر توهین می شود باید ببینیم حرف این افراد چه می باشد و به کجا وصل هستند و حرفشان و منطقشان چه هست تا ما با منطق خودشان با آنان رفتار کنیم

حجت اسلام والمسلمین زرینه  بیان داشت : اگر جلوی این افراد را نگیریم و اینها به بهانه های مختلف هرچه دلشان بخواهد انجام بدهند ما چگونه خواهیم توانست که از انقلابمان دفاع کنیم و آحاد جامعه را با خودمان همراه داشته باشیم .

وی تصریح ساخت :   موضوع توهین کنندگان باید به صورت استانی پیگیری شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی