باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شال  در حضور استاندار قزوین مطرح کرد :

خواستار رسیدگی به مطالبات به حق مردم بخش شال از سوی مسئولان هستیم.



 امام جمعه شال خطاب به استاندار قزوین گفت: از مسئولین سابق استان گله داریم که چرا قولی را که سال پیش به مردم این بخش دادید عملی نکردید؟

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در حضور زاهدی استاندار، رحمانی فرماندار بوئین زهرا و بخشداران در مسجد جامع شهر شال برگزار گردید، بااشاره به سفر سال گذشته استاندارسابق به شهر شال و قول برگزاری جلسه شورای اداری بخش شال به منظور بررسی مسائل و مشکلات این بخش، اظهار داشت از مسئولین محترم مطالبه خارج از اختیار و یا خارج از توانایی نداریم؛ بلکه خواستار رسیدگی به مطالبات به حق مردم بخش شال که در چندسال گذشته با مشکلات زیادی گریبانگیرند هستیم.





امام جمعه شال خطاب به استاندار قزوین گفت: از مسئولین سابق استان گله داریم که چرا قولی را که سال پیش به مردم این بخش دادید عملی نکردید؟ تنها خواسته ما از شما مسئولین این است که جهت بررسی مسائل ومشکلات، جلسه ای را در این بخش، شخصاً و با حضور مدیران کل  استان برگزار واز نزدیک این مشکلات را پیگیری نموده تا انشاالله قدمی در راه حل مشکلات این بخش برداشته شود.

موسوی شالی: در ادوارگذشته خود از نزدیک شاهد این بوده ام که برخی از وزرا با پیگیری نماینده به این منطقه آمده و از نزدیک مسائل را بررسی کرده اند.



در برخی موارد در دفتر بنده جلسه ای با حضور مسئولی از استان داشته ایم و مقرر شده که هفته آینده بودجه تامین شود؛ ولی بعداز گذشت چندین ماه و حتی بعضاً چندین سال، علی رغم پیگیری های متعدد شاهد حرکت خاصی نبوده ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی