باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بابایی صالح نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج  در مجلس شورای اسلامی :

برخی از افراد در شهرستان با بیان برخی مطالب در جهت تشویش اذهان عمومی حرکت می کنند.

 

به گزارش خبرنگار ما روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولان شهرستان بوئین زهرا با حجت الااسلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوئین زهرا  ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و با اشاره به  آیه ای از قرآن کریم که خداوند وعده داده است  صاحبان اصلی زمین و اسلام ، مستضعفین خواهند بود اظهار کرد: باید با توجه به ارزش های که انقلاب اسلامی برای آن شکل گرفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار پیدا کرد همه باید دقت کنیم که در راستای ارزش های انقلاب  گام برداریم که  ساده زیستی و همررنگ مردم  بودن کارگزاران یکی از این ارزش ها است .

وی افزود: در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید شد که مسئولین نظام باید از اقشار ضعیف و توده مرد م باشند و باید دقت کنیم چقدر از مسئولان این توصیه را در  رفتار و منش خود به کار می گیرند.

نماینده مردم شهرسان بوئین زهرا و آوج خاطرنشان کرد: باید ببینم در حال حاضر آیا رفتار اشرافی گری در وجود ما تبلور پیدا کرده و یا رفتار ساده زیستی در زندگی ما حاکم است.

بابایی صالح با تاکید براینکه سیاسی بودن امری خوب است اما سیاست زده بودن امری ناپسند است و موجب عقب ماندگی شهرستان می شود گفت: همه باید به دنبال منافع مردم باشیم چرا که همین مردم هستند که در بزنگاه به کمک نظام و مسئولان می آیند که نمونه آخر آن را در حوادث ماه گذشته مشاهده کردیم



وی بیان داشت : با توجه به توطئه های مکرر دشمنان   همه باید همیشه هوشیار باشیم چرا که  دشمن همواره  در صدد نفوذ و ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب است.

این مقام مسئول گفت: البته اتفاقات اخیر دلائل مختلفی داشت که یکی از دلائل آن را می توان در عدم پاسخگویی برخی از مسئولان به مشکلات مردم دانست.

نماینده مردم شهرسان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی   با تاکید بر اینکه  مردم باید بدون واسطه و مشکل به تمامی مدیران در سطوح مختلف دسترسی داشته باشند تصریح کرد : آقای فرماندار شهرستان باید عذر افرادی که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش و اهتمام لازم را ندارند  بخواهد و در مقابل   مدیران  پرتلاش و همراه  را  تشویق  و حمایت کنید .

وی  گفت: مردم بیش از 1400 روز را به بنده فرصت خدمتگزاری داده اند و الحمدالله تاکنون در برابر انجام وظیفه کوتاه نیامده ام  و تلاش کرده ام با حضور مستمر در شهرستان های بوئین زهرا و آوج خدمتگزار مردم باشم لذا  از همه مسئولان هم درخواست دارم که خادم مردم باشند .

 

 

بابایی صالح  با اعلام اینکه بنده در آینده نزدیک بخصوص از تریبون نماز جمعه گزارش عملکرد 18 ماه مسئولیتم را ارایه می دهم  تا  مردم در این خصوص قضاوت کنند افزود : بنده تمام تلاش و ظرفیت خود را برای جذب اعتبارات و امکانات ملی و استانی  و رفع مشکلات مردم بکار بسته ام .

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد : بنده با رایزنی و ارتباط با مسئولان ملی از جمله دکترنوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه تاکنون چند مرحله اعتبارات قابل توجه ای را جذب کرده کرده ام که در آخرین مورد آن 20 میلیارد ریال اعتبار برای یکی از دستگاهها  بوده است  ضمن اینکه 12 وسیله نقلیه نیز برای دستگاه های مختلف  دریافت کرده ام که این آمار  بدون داشتن تجربه قبلی نسبت به دوره های گذشته کم نظیر است.

بابایی صالح با اعلام اینکه پیشرفت های خوبی در شهرستان انجام شده و طرح های خوبی نیز در حال پیگیری و انجام است تصریح ساخت : قرار داد آزاد راه قزوین به ساوه با یک شرکت چینی و شرکت های داخلی بسته شد و موافقت احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان نیز اخذ شده است

وی سپس از جذب سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد ریال سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان خبر داد و گفت: این سرمایه گذار یک واحد تولید صنعت شیشه فلوت را احداث می کند که با بهره برداری از آن برای 1700 نفر به طور مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود ضمن اینکه  سرمایه گذار دیگری 200 میلیارد تومان  با  سرمایه شخصی در شهرستان سرمایه گذاری خواهد کرد و با این سرمایه گذاری برای 200 نفر مستقیم زمینه اشتغال بوجود خواهد آمد.

نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی   افزود: این عنوان ها یک امتحان و فرصت برای خدمتگزاری است که آیا ما در دوران مسئولیت به دنبال رفع مشکلات و منافع مردم هستیم یاصرفا به دنبال سیاسی بازی هستیم.

این مقام مسئول  بیان داشت : متاسفانه برخی از افراد  در شهرستان  این فعالیت و تلاش و خدمات را نادیده می گیرند و فقط با بیان برخی مطالب در جهت تشویش اذهان عمومی هستند.



بابایی صالح با یاد کردن  قسم جلاله که حتی یک روز به 8/3/97 که پایان دوره   مجلس شورای اسلامی است فکر نمی کند اظهار کرد: بنده تا زمانی که مسئولیت دارم به عنوان  مسئول و  خدمتگزار تمام تلاش خود را جهت پاسخگویی به مشکلات و مسائل مردم به کار می گیرم چرا که   ما از فردای خود خبرنداریم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی افزود: با افتخار اعلام می کنم در میان 290 نماینده مجلس شورای اسلامی بنده تنها نماینده هستم که براساس اصل قانون اساسی اموال و دارایی خود،خانواده ،  پدر ،برادران وحتی خواهران خود را به قوه قضائیه داده ام چرا که من  برای ثروت اندوزی و خدایی نکرده چپاول پا به این عرصه نگذاشته ام.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گروهی با مدیریت افراد خاص در شهرستان تنش ایجاد می کنند لذا باید اعضای شورای تامین در این خصوص کوتاهی نداشته باشند.

وی افزود: برخی ادعا کرده اند که بنده چهار واحد مسکونی در قزوین و 80 هکتار زمین دریافت کرده ام از دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی درخواست کرده ام که به طور جدی در خصوص صحت و یا عدم صحت این ادعا   تحقیق کنند.

نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی   : البته مردم وضعیت بنده و برخی افراد را به درستی می دانند و قضاوت می کنند زیرا که مردم بهترین قاضی هستند.

بابایی صالح تصریح کرد: بنده از برخی افراد معلوم الحال شهرستان بابت برخی از تهمت در مجموعه قوه قضائیه شکایت کرده ام و نیاز است اعضای شورای تامین شهرستان نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند

و ی یادآور شد : با رئیس دادگستری استان در خصوص تهمت و تخریب برخی افراد صحبت کرده ام که پیگیر موضوع باشند  تا  نیاز به پیگیری بنده از طریق مجلس شورای اسلامی نباشد.

وی افزود: بنده براساس حق قانونی خود پیگیر تهمت و افترای که تشویش اذهان عمومی را به همراه داشته هستم .

بابایی صالح با بیان اینکه بیش از دو ماه از زمان اعلام شکایت رسمی بنده می گذرد گفت: بررسی شود که اگر  تهمت ها و افتراها در خصوص بنده درست است به مردم اعلام کنند  و اگر مطالب  و تهمت ها نادرست است با توهین کنندگان برخورد قانونی شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی