باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادبود شهید انقلاب شیخ نصرت الله انصاری  در شهرک عصمت آباد برگزار شد




به گزارش خبرنگار ما جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادبود شهید انقلاب شیخ نصرت الله انصاری   با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، رحمانی فرماندار بویین‌زهرا، نادری بخشدار بخش مرکزی، خوش‌نیت قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، قهرمانی رییس کمیته امداد، یوسفی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قهرمانی مدیریت آموزش‌و‌پرورش ، ساروخانی رییس بنیاد شهید، بخشی مدیر بهزیستی و جمعی از مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک عصمت آباد برگزار شد.

 

در این جشن باشکوه دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در ابتدای سخنان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: اولین نهادی که حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تاسیس آن را دادند، "کمیته امداد" بود؛ این بار مسئولیت ما نسبت به محرومان و مستضعفان را سنگین تر، و بر لزوم توجه بیشتر به این قشر تاکید میکند‌.

 

رحمانی در ادامه سخنان خود خدمات ارائه شده به شهرک عصمت آباد در دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون پروژه های مختلف شامل بهبود وضعیت آب شرب، بهسازی و زیرسازی معابر و سایر پروژه های عمرانی جمعا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در این شهرک اجرا شده است.

فرماندار شهرستان بوئین  زهرا اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها شامل زیرسازی و بهسازی معابر باقیمانده، احداث باند کندرو جاده ترانزیت، سیستم روشنایی معابر و چند طرح دیگر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مرحله اجرا میباشد.‌

 

وی تسطیح و تفکیک اراضی مربوط به مخروبه های باقیمانده از زلزله سال ۱۳۴۱ که سالها مکانی برای ایجاد معضلات و چالش های اجتماعی بوده را از شاخص ترین اقدامات دولت در این روستا برشمرد و از زحمات دهیاری و بنیاد مسکن در این خصوص تقدیر و تشکر نمود.

 

این مقام ‌مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران کولاک گذشته در مسیر بویین‌زهرا به قزوین از تلاش های اهالی، شورای اسلامی، دهیاری و هیات امنای مسجد روستا در رابطه با اسکان و تهیه غذا به طور ویژه قدردانی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی