باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا:

بزرگداشت افراد فاخر، ارزشی و انقلابی وظایف دانشگاه‌ها است

همایش فقیه انقلابی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا تاکید کرد: بزرگداشت افراد فاخر، موثر، ارزشی و انقلابی باید از جمله وظایف دانشگاه‌ها باشد. این بدان دلیل و ضرورت است که دانشجویان با بهره‌گیری از نوع سبک زندگی این عالمان عالیقدر به هویت اصلی خود دست پیدا کرده و با الگو قراردادن آنها و با کارگیری از آموزه های علمی دینی آنان بر مشکلات زندگی فایق آیند.

 به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما دکتر رضا شعبان نژاد در همایش بزرگداشت آیت‌الله سید حسن موسوی شالی که با حضور استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان و مسئولان شهری و استانی در واحد بوئین زهرا برگزار شد با توجه به خصوصیات اخلاقی و علمی آیت‌الله موسوی شالی، گفت: «شخصیت علمی و فقهی این عالم بزرگوار همگان را تحت تاثیر خود قرار داده بود. نوع بیان و گفتار وی در حوزه علوم اسلامی و انسانی به گونه ای بود که شنونده را کاملا مجذوب مبانی دینی اسلامی می‌کرد.»

شعبان‌نژاد یادآور شد: «مراسم بزرگداشت آیت االله مدرس قزوینی سال 94 و پاسداشت شهید نصرت الله انصاری در سال جاری برکاتی برای دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا و جامعه دانشجویان داشت. دانشجویان با حضور در این مراسم با مبانی فکری و اندیشه‌های والای این مراجع عالیقدر و مجاهدین در راه اسلام و انسانیت آشنا خواهند شد و آنگاه خواهند توانست در مواجه با اتفاقاتی که در دنیای امروز به وجود آمده بهترین تصمیم را گرفته و راه از بیراه بشناسند.»

وی اظهار کرد: «از دیگر اهداف اجرای این چنین مراسمی، نزدیک کردن فاصله نسل‌های گذشته با نسل‌های امروز است و توانسته ایم به شکر خدا و به همت اعضا و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا در این موضوع نقش آفرینی کنیم.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی