باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعبان نژاد خبرداد:

تشییع و تدفین  ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا 



مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز  دوشنبه  30 بهمن  در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد بوئین زهرا برگزار می‌شود.

دکتر رضا شعبان نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاد خبرنگار ما با اشاره به سال ها پیگیری برای میزبانی و تدفین شهداء گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا اظهار کرد : بدون تردید امنیت ، آرامش و پیشرفت کشور را مدیون و مرهون جانفشانی خون شهداء هستیم وامروز همه وظیفه داریم که با زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء ضمن قدردانی از ایثار شهداء و صبر و استقامت خانواده های آنان  روحیه جهاد و شهادت را در  جامعه زنده نگه داریم.



وی ادامه داد: همه مسئولان در هر سطح و جایگاهی که قراردارند باید هنرمندانه  با اجرای برنامه های مختلف زمینه  تبین  و ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم نمایند .

شعبان نژاد افزود : مراکز علمی و دانشگاهی به عنوان مراکز تحول  و هدایت جامعه نقش کلیدی و مهم تری در تبین راه  و اهداف  شهداء بر عهده دارند.




رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا خاطرنشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا همواره در اجرای برنامه های فرهنگی ، انقلابی و ارزشی پیشقدم بوده است لذا با توجه به حاکم بودن فضای فرهنگی و ارزشی در این واحد دانشگاهی از مدتها پیش مدیریت ، اساتید  و دانشجویان این واحد درخواست تدفین شهداء گمنام را در محیط دانشگاه داشتند که خوشبخانه پس از پیگیرهای  مستمردر نهایت با درخواست این واحد موافقت شد .

این مقام مسئول افزود : انشااله بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده  مراسم تشیع و تدفین دو شهیدا گمنام همزمان با ایام فاطمیه  در 30 بهمن ماه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد : مدیریت ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوین زهرا  بی صبرانه و مشتاقانه آماده میزبانی شایسته وباشکوه و  تاریخی از دو شهید گمنام هستند.

شعبان نژاد تاکید کرد : رجاء واثق دارم با تدفین این دو شهید گمنام عطر شهیدو شهادت دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا را معطر می کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی