باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 


سرهنگ دوم پاسدار میثم محمدی جانشین سپاه امام حسین (ص) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد : حضرت فاطمه زهرا(س)  در واقع  اولین شهید مدافع حریم ولایت بود که با شهادت خود مسیرزندگی درسایه ساز حریم ولایت را برای هه امت اسلامی  در طول تاریخ نشان دادند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمسک جستن به  نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگر ائمه از حریم ولایت ، مکتب  و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند و بسیاری  از این عزیزان در این راه جان خود را تقدیم کردند.

جانشین سپاه امام حسین (ص) شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در واقع حضرت فاطمه زهرا(س)   به عنوان یک الگوی کامل برای شهداء گرانقدر بود.

محمدی تصریح کرد : پس از گذشت چند دهه از پایان دوران دفاع مقدس همچنان مردم و کشور ما میزبان پیکر مطهر شهداء است که پس از سالها تفحص و غربت به آغوش وطن باز می گردند.



وی با اعلام اینکه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مردم ولایت مدار و شهید پرور و قدرشناس شهرستان بوئین زهرا از دو کبوتر خونین بال دوران دفاع مقدس استقبال و میزبانی خواهند داشت  یادآور شد : مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام  فردا روز دوشنبه 30 بهمن ماه از مقابل مسجد جامع شهر بوئین زهرا آغاز و سپس بر دستان مردم قدرشناس مسیرهای  بلوار امام ، خیابان ولی عصر شرقی ، و بلوار آیت الله طالقانی  و مسیر خیابان گلزار شهداء گمنام را طی خواهند کرد و پس از انجام تشریفات کامل نظامی برای تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا انتقال داده خواهند شد.


جانشین سپاه امام حسین شهرستان بوئین زهرا یادآور شد : یکی از شهیدان  گمنام  در سن 23 سالگی  و در سال 63 در شرق دجله  و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و یکی دیگر از شهداء گمنام در سن 20 سالگی  و در تیرماه 67 در منطقه زوبیدات عراق در سن بیست سالگی به فوز عظیم شهادت رسیده است

سرهنگ محمدی افزود : بنده رجاء واثق دارم که مردم استان و شهرستان بوئین زهرا با توجه به اینکه امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون و مرهون خون شهداء هستیم  حضوری باشکوه و تاریخی و گسترده در تشیع و تدفین این دو شهید گمنام خواهند داشت

وی افزود : قطعا نیروهای نظامی و انتظامی و دانشجویان  و مسئولان نیز همراه و همگام با مردم در این آئین باشکوه حضوری منسجم و موثر خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی