باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

حضور موثر پلیس در جاده ها عامل کاهش تصادفات نوروزی/ برای رفع گره های ترافیکی باید چاره اندیشی شود



عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آمادگی لازم در برخی دستگاه ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی وجود ندارد.

روح الله بابایی صالح با تاکید بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی با بیان اینکه آمادگی لازم در برخی دستگاه ها وجود ندارد، گفت: زیرساخت ها برای سفرهای نوروزی باید فراهم شده و بهبود یابد و تمامی دستگاه ها باید به صورت شبانه روزی روز آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به افزایش ترددها در مسافرت های نوروزی و احتمال افزایش سوانح رانندگی دستگاه های امدادی باید آمادگی لازم را داشته باشند تا بتوان به فوریت به مصدومان خدمات رسانی کرد، گفت: مراکز درمانی و بیمارستان ها در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید فعال باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه دستگاه ها به تامین ایمنی تردد در ایام نوروز، ادامه داد: باید برای رفع گره های ترافیکی در جاده های کشور چاره اندیشی شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه کاهش زمان رسیدن به محل حادثه به منظور کاهش تلفات جانی برای نوروز باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید تدابیر لازم را برای پیشگیری از سرقت از منازل اتخاذ کند.

بابایی صالح با بیان اینکه حضور  پلیس در جاده ها کاهش تصادفات را به همراه خواهد داشت، گفت: دستگاه های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر باید در حال آماده باش باشند و تجهیزات لازم را فراهم و تامین کنند.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس دهم، با بیان اینکه ستاد نوروزی باید در تمامی شهرها تشکیل شود، افزود: امکانات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی باید تامین شود؛ وزارت کشور وظیفه هماهنگی دستگاه ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را بر عهده دارد و باید هر چه سریع تر انجام وظیفه کند.

 

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با همکاری موثر تمامی دستگاه های امدادی  سوانح رانندگی در نوروز به حداقل خواهد رسید.

خانه ملت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی