باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندس مهران اکبرپور در دیدار با خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

اقبالیه  بسترهای لازم جهت انتقال میدان میوه و  تره بار استان را برخوداراست  

 

مهندس مهران اکبرپور   شهردار و رییس و اعضای شورای شهر اقبالیه با مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند

 

در این دیدار که در دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین انجام گرفت،مهندس مهران اکبرپور شهردار اقبالیه در سخنانی اظهار داشت:با توجه به اینکه محور اقتصادی شهر اقبالیه کشاورزی و بعضاً دامداری است در صدد ایجاد شهرک کشاورزی و دامداری جهت انتقال دامداری های داخل محدوده شهری به آن شهرک در اقبالیه هستیم.



وی در ادامه افزود:اقبالیه کلیه امکانات برای انتقال میدان میوه و تره بار قزوین به این شهر را داراست.

شهردار اقبالیه با تاکید به مطالعات فنی انجام شده در مورد استقرار میدان میوه و تره بار استان به اقبالیه اذعان داشت:دسترسی آسان اقبالیه به اتوبان، قرارگرفتن در محور مواصلاتی چند استان دیگر و مهیا بودن زمین و محل استقرار مناسب برای میدان میوه و تره بار در این شهر ویژگی های انکار ناپذیر اقبالیه برای انتقال میدان میوه و تره بار به این شهر است.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی بیان داشت:در صورت مهیا بودن بسترها با ایجاد شهرک کشاورزی و دامداری در اقبالیه موافقت می‌کنیم.

مهندس خمسه در ادامه افزود:برای انتقال میدان میوه و تره بار به اقبالیه باید مطالعات فنی بیشتر و موافقت دستگاه های دیگر نیز مورد نیاز است.



وی در پایان سخنانش قول های مساعدی  برای صدور مجوز احداث اتاقک های نگهبانی در اراضی کشاورزی برای کشاورزان اقبالیه را نیز داد.

در پایان این دیدار مهندس دیال آبادی عضو شورای شهر و نماینده کشاورزان در این شورا خواستار اختصاص میوه بیشتری نسبت به سال گذشته برای عرضه در اقبالیه جهت تنظیم بازار شب عید شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی