باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام والمسلمین شیخ قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با سالار قاسمی مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین  دیدار و گفتگو کرد


در ادامه سلسله دیدارهای مدیرکل،معاونین و دیگر مدیران ارشد آموزش و پرورش استان قزوین با چهره های برجسته و انقلابی استان با عنایت به آغاز چهلمین سال شکل گیری انقلاب اسلامی ایران ، به منظور ارائه گزارش عملکرد و بهره گیری از رهنمودها ، در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) دیداری بین مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین ، معاونین اداره کل و رؤسای مناطق 14گانه با حجت الاسلام والمسلمین شیخ قدرت الله علیخانی ، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات مرکز رفاهی نواب برگزار گردید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیخانی ضمن ابراز خرسندی به جهت حضور در جمع نمایندگان جامعه فرهیخته معلمان استان ، گفت: در اینجا رسما اعلام می کنم خدماتی که در زمان مدیریت آقای قاسمی ارائه گردیده به حق کارهایی بوده  که در گذشته نظیر نداشته است و اینجانب از شخص قاسمی و همه کسانی که در کنار ایشان بوده اند تا این کارهای اساسی عملیاتی شود بطور قاطع تشکر و قدردانی می کنم.



علیخانی در ادامه افزود:در وهله اول برای بنده کار مهم است نه خط و جریان سیاسی و جناحی چرا که امروزه جامعه ما تشنه مدیران پرتلاش و خدمتگزار است.

وی  گفت:ما اگر به بندگان خدا توجه نکنیم ، بدون شک خداوند برما غضب می کند و نعمتهایش را از ما دریغ میدارد. بنابراین هریک از شما مدیران مناطق خود باید یک قاسمی باشید و با برخورداری از روحیه محرومیت زدایی ، جدیت و پیگیری مستمر اتفاقات خوشایندو ماندگاری در سطح منطقه خود رقم بزنید,بنابراین با اعتماد به نفس و با جسارت دست به کارهای بزرگ بزنید.




نماینده ادوار مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد : همگی را به وحدت ، رفاقت و همدلی دعوت میکنم تا با توکل به خداوند بتوانیم بر تمامی مشکلات فائق آییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

سلام حاج آقا با کدام یک از اقشار فرهنگی جلسه داشته ویا نظر سنجی کرده حال با قاطعیت از اقی قاسمی این طور جانانه دفاع میکند؟ عجب روزگاری شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی