باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 شهردار بوئین زهرا با اشاره به  شروع  فعالیت ستاد نوروزی شهرداری بوئین زهرا:

 خانه تکانی بوئین زهرا آغاز گردیده است .

شهردار بوئین زهرا گفت : برنامه ها و طرح های شهرداری بوئین زهرا  برای استقبال از نوروز متنوع و گسترده است که امیدواریم با اجرای آن شهروندان و مسافران ، نوروز متفاوتی را در شهر بوئین زهرا تجربه نمایند.

 

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما با یاداوری اینکه ستاد نوروزی شهرداری بوئین زهرا  از بهمن ماه   تشکیل و فعالیت خود را آغاز نموده است اظهار داشت : با توجه به پایان سال و نزدیک شدن به نوروز شهرداری بوئین زهرا ویژه برنامه های برای استقبال از سال نو پیش بینی نموده که بر اساس زمان بندی تعیین شده به مرحله اجراء در خواهد آمد.

 وی ادامه داد : برنامه ها و طرح های شهرداری بوئین زهرا  برای استقبال از نوروز متنوع و گسترده است که امیدواریم با اجرای آن شهروندان و مسافران ، نوروز متفاوتی را در شهر بوئین زهرا تجربه نمایند.

غیاثوند خاطرنشان کرد :  برنامه های  نوروزی شهردار در دو بخش ارائه خدمات به شهروندان و مسافران  متمرکز خواهد بود.

شهردار بوئین زهرا آماده باش کلیه واحد های شهرداری از اسفند  تا فروردین را  اولین  اقدام و ماموریت ستاد نوروزی شهرداری اعلام نمود و تصریح کرد : لایروبی جداول و انهار ، لکه گیری آسفالت معا بر و کوچه ، رنگ آمیزی جداول ، توقف  صدور کلیه حفاری ها ، جمع آوری نخاله های  ساختمانی ، شستشو و رنگ امیزی  جداول ، شستشویی مخازن زباله ، و خط کشی معابر ، اصلاح سرعت گیر ها ف نصب المان های ترافیکی ،  .... بخشی از فعالیت های حوزه عمرانی و خدمات  شهرداری  برای استقبال از نوروز است.

  کاشت گل های فصلی  ، رفع نواقصی فضایی سبز در بوستان های سطح شهر ،‌آماده نگه داشتن فضا ، امکانات و تجهیزات بوستان و پارک ها برای استفاده مسافران و شهروندان  از جمله وظایف واحد فضای  سبز در ایام نوروز است که غیاثوند  با ذکر آن افزود :  تعویض و نصب پرچم های جدید، نصب بنر های متناسب با نوروز ،‌تهیه برشور و نقشه جدیدو بروز رسانی شده  گردشگری  ، رفع نقص و نصب چراغ های جدید روشنایی ها پارک ها و بوستان ها ، نصب  پرچم های الوان برنامه های شاخص شهرداری بوئین زهرا  در ایام نوروز  است.



 شهردار بوئین زهرا عنوان داشت :  ساختمان قدیم سازمان حمل و نقل هم در اختیار  سازمان میراث  فرهنگی برای اجرای برنا مه های نوروزی قرار می گیرد و همچنین پر تال شهرداری برنامه ها و اماکن گردشگری شهر بوئین زهرا را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد.

 وی تاکید نمود : جانمایی المان های نوروزی انجام گرفته که در ایام نوروز نصب و استقرار المان ها انجام خواهد شد.

شهردار بوئین زهرا با اشاره به رسم زیبای مردم برای حضور در مزار گذشتگان در اخرین پنج شنبه پایان سال گفت :  برای این روز ویژه برنامه های پیش بینی شده است که همزمان با روز پنج شنبه اخر سال اجراء می شود.  

این مقام مسئول افزود : در واقع با آغاز فعالیت ستاد نوروزی شهرداری،  شهر بوئین زهرا برای استقبال با شکوه از نوروز و بهار خانه تکانی خود را شروع کرده است. 

غیاثوند یادآور گردید : شهرداری علاوه بر فعالیت های خود به عنوان یکی از اعضای اصلی و فعال  ستاد نوروزی شهرستان بوئین زهرا مطرح می باشد و به عنوان  عضو فعال در درجهت انجام ماموریت های محوله تلاش خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی