باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پارسایی خبر داد؛

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن تشریج جزئیات دیدار ۳ ساعته بیش از ۷۰ عضو فراکسیون امید باحجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی، از بحث درمورد مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در این جلسه خبر داد.

بهرام پارسایی با اشاره به دیدار بعد از ظهر امروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمد خاتمی اعلام کرد: باتوجه به سالگرد انتخابات مجلس، پیرو سنتی که در سال گذشته داشتیم به‌همراه بیش از ۷۰ نفر از اعضای فراکسیون امید خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی رییس دولت اصلاحات رسیده و حدود ۳ ساعت پس از نماز مغرب تا دقایقی پیش با ایشان گفت‌وگو کردیم.



وی در تشریح مباحث مورد بحث در این دیدار خاطرنشان کرد: در این جلسه به‌طور کلی به مباحث روز پرداختیم که بر این اساس، ابتدا آقای دکتر عارف گزارشی درباره مسائل مختلف و همچنین عملکرد فراکسیون پرداختند و در ادامه نیز چند نفر از اعضای فراکسیون، نکاتی را مطرح و نقطه‌نظرات خود عنوان کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این راستا، درباره انتظاراتی که از دولت وجود دارد، مطرح شد، همچنین درباره انتظارات از مجلس صحبت‌هایی داشتیم، در ادامه درباره تعامل مجلس و دولت نیز صحبت کردیم.

وی افزود: همچنین درباره انتظاراتی که مردم از فراکسیون امید دارند، صحبت کردیم. همچنین درباره وعده‌هایی که به‌طور کلی به مردم داده شده و انتظارات برحقی که مردم از مسئولان دارند، نکاتی مطرح شد.



سخنگوی فراکسیون امید مجلس درپاسخ به این سوال که آیا درمورد مسائل مربوط به حصر و محدودیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی بحثی صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: می‌توانیم بگوییم که درباره تمامی مسائل روز ازجمله این مسائل اشاره شد. درباره مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بحث‌هایی مختلف داشتیم که البته این مطالب عمدتاً ازسوی نمایندگان مطرح شد و این‌طور نبود که مثلاً آقای خاتمی در باره این مسائل صحبت کنند.

پارسایی در پایان تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی نیز در پایان جلسه، جمع‌بندی دقیقی از مسائل داشته و نکاتی را مطرح کردند.

 ایلنا،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی