باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
اقدام شایسته یک زوج بوئین زهرا یی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  : زندگی مشترک خود را در کنار مزار شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهراآغاز کردند.



به گزارش خبرنگار در فضای بسیار صمیمی  ، ساده  و معنوی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) محمود گنجی و زهرا قراگوزلو با حضور در کنار مزار شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 در این مراسم به یادماندنی محمود گنجی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و بیان اینکه زندگی مشترک امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س)  برای همه ما الگو و سرمشق است اظهار کرد : بدون تردید ما باید در عمل و رفتار خودمان در تمامی مراحل زندگی شیعه بودن و پیرو بودن خود را به معصومین نشان دهیم.



وی ادامه داد: با توجه به اینکه امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س)  نیز زندگی خود را بسیار ساده و صمیمی  بنیان نهادند بنده و همسرم نیز تصمیم گرفتیم با الگو گرفتن از این بزرگان زندگی خود را ساده و به دور از هر گونه تشریفات اما با صمیمت و سرشار از نام خدا  و اهل بیت  و شهداء برگزار کنیم.



گنجی در ادامه با اعلام اینکه امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون و رهون جنفشانی و ایثار شهداء هستیم گفت : بدون تردید همه ما در لحظه لحظه زندگی مدیون و مرهوان ایثار شهداء هستیم به همین دلیل بنده با مشورت همسرم تصمیم گرفتیم که مراسم عقد خود در کنار شهداء گمنام مدفن در دانشگاه ازاد بوئین زهرا برگزار کنیم.

وی افزود : در واقع ما امروز عزیزترین بندگان خدا یعنی شهداء را به مراسم آغاز زندگی خود دعوت کرده ایم چرا که شهداء همیشه ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی