باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

در نشست صمیمی روحانیون منطقه با علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا مطرح شد.

نگاه سیاسی مسموم از جانب هر قشری باشد، به مثابه آفتی، موجب ایجاد دوگانگی در جامعه خواهد شد.



فرماندار شهرستان بویین‌زهراگفت :مردم نگاهشان به "خدمت" است، نگاه سیاسی مسموم از جانب هر قشری باشد، به مثابه آفتی، موجب ایجاد دوگانگی در جامعه خواهد شد و مطمنا این اقدام از جانب مردم مذموم و ناپسندیده خواهد بود.

 

علی رحمانی بویین‌زهرا فرماندار شهرستان بوئین هرا در نشست صمیمی با روحانیون شهرستان  در ابتدای سخنان خود در این نشست ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، انقلاب اسلامی را متاثر از نهضت این بانوی بزرگ‌ دانسته و شیعی، علوی و فاطمی بودن جامعه را نقطه عطف ایران اسلامی در جهان برشمردند.

فرماندار بویین‌زهرا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه ایرانی در ادوار مختلف تاریخ نگاه ویژه و مقدسی نسبت به روحانیت داشته است‌ و این اعتماد و الگو پذیری از روحانیت و خاصه شخص امام خمینی (ره) بود که منتج به انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گردید.

 

این مقام‌ مسئول همچنین با تاکید بر اینکه منصب و جایگاه‌ در جمهوری اسلامی ایران "غنیمت" نبوده و به عنوان "فرصتی برای خدمت" باید قلمداد شود، گفت: روحانیون از جایگاه و نفوذ خود در راستای حل مشکلات و دغدغه های موجود در اجتماع به خصوص فرهنگ‌ استفاده از آب و خطرات سوء مصرف مواد مخدر استفاده نمایند.

وی در خاتمه سخنان‌ خود تصریح کرد:مردم نگاهشان به "خدمت" است، نگاه سیاسی مسموم از جانب هر قشری باشد، به مثابه آفتی، موجب ایجاد دوگانگی در جامعه خواهد شد و مطمنا این اقدام از جانب مردم مذموم و ناپسندیده خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی