باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزمان با 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا:

نام و یاد شهداء در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا زنده نگه داشته شد.



به گزارش خبرنگار ما با همزمان با روز شهداء  با حضور دکتر ضا شعبان نژاد ریس دانشگا ه آزاد اسلامی بوئین زهرا ،امیر سرتیپ دوم احمد اسدی همرزم شهید صیاد شیرازی و ریس اسبق سازمان حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهندس نادری بخشدار مرکزی بوئین زهرا و تنی چند از مسئولین شهرستان و جمع دیگری از مسئولان نام و یاد شهداء در جوار مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا زنده نگه داشته شد.



در این مراسم دکتر رضا شعبان نژاد ریس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین هرا با گرامیداشت نام و یاد شهداء اظهار کرد : همه ما وامدار خون شهد هستیم چرا که امروز امنیت و آرامش کشور را مرهون و مدیون جانفشانی شهدا می باشیم  

وی ادامه داد: بر اساس فرمایش قرآن شهداء همیشه زنده و ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند بنابراین هر روز شهداء است و زنده نگه داشتن نام شهدا نباید محدود به یک روز باشد.

شعبان نژاد افزود : اگر امروز کشور ما در سطح دنیا از اقتدار و عظمت بی نظیری برخودار است حاصل ایثار شهدا است.

 ریس دانشگا ه آزاد اسلامی بوئین هرا با یادآوری وعده خداوند که شهداء زنده هستند و در نزد پرودگار روزی می خورند خاطرنشان کرد : خانواده های معظم شهداء بویژه پدران و مادران شهداء که با خون دل فرزندان خود را تربیت و بزرگ کردند  وسپس مشتاقانه و عاشقانه  آنان را در راه حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی تقدیم کردند از جایگاه وعظمت بسیار بالای برخودار هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد : امروز خانواده های معظم شهداء با صبر و استقامت خود در ادامه دهند واقعی و اصلی راه شهدا می باشند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که خانواده های شهداء چشم و چراغ ملت هستند گفت : در واقع امروز تکریم و تعظیم خانواده های معظم شهداء در زنده نگه داشتن نام و یاد و اهداف  شهدا تجلی پیدا می کند  چرا که عطر شهدا را می توان در وجود پدران و مادران شهدا استشمام کرد.

شعبان نژاد با یادآوری برگزاری مرتب یادوارشهداء در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا تصریح کرد : بسیار مفتخریم که هر سال این توفیق نصیب بنده و همکارانم در این مجموعه می شود که میزبان و خدمتگزار خانواده های معظم شهدا باشیم.



وی افزود : الحمدالله در سالجاری این توفیق و سعادت نصیب ما شد که 2 شهید گمنام در دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا تشعیع و تدفین شدند

ریس دانشگا ه آزاد اسلامی بوئین هرا افزود : بدون شک عیار و طراز معنوی و ارزشی این دانشگاه با تدفین   شهداء گمنام افزوده  شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی