باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پاسخ محمد علیخانی رییس ستاد دکتر حسن روحانی در استان قزوین به یکی گلایه یکی از حامیان دولت :

شنیدم آقای استاندار هم در جایی گفته است ما نمی دانیم در استان قزوین چه کسانی در انتخابات و پیروزی روحانی نقش داشته اند. یعنی ماها که مسوول بارکشی بوده ایم را نمی شناسند!!!

 

سلام مجدد خدمت جناب آقای امامقلی

اولا از باز کردن باب گفتگو تشکر می کنم و عذرخواهی می کنم که به دلیل مشغله فراوان کمتر توفیق دارم که خدمت دوستان عزیز باشم.

هر چند شما را فردی باهوش می دانم و خودتان حد یقف را بهتر می دانید اما فهم خودم را در این مورد عرض می کنم؛

قطعا اصلاح طلبان نیروهای توانمند، تحصیلکرده و خوش فکر بسیار دارند، رای مردم را هم داشته و دارند. اما همانطور که می بینید و تجربه هم کرده اید با وجود پیروزی در انتخابات به دلیل ضعف رییس جمهور و انتخاب وزرا و مدیران ضعیف و بی خاصیت، حامیان اصلی و مردمی که رای تمام کننده را داده اند امروز به تماشاگران بی اختیار تبدیل شده اند. امثال ما هم که مسوولیت ستاد و تبلیغات و بارکشی را برعهده داشته ایم بدون هیچگونه ابزاری باید پاسخ گوی عملکرد ضعیف و بی مرامی آنان و توقع مردمان خوب و قدرشناس باشیم. به این اشکال باید تلاش جناح مقابل با روش ها و ابزارهای گوناگون را هم اضافه کنید و باز هم به این اشکال باید آسیب افراد چند چهره و فرصت طلب را هم اضافه کنید. گویی آنها بوده اند که در پیروزی دولت نقش داشته اند. شنیدم آقای استاندار هم در جایی گفته است ما نمی دانیم در استان قزوین چه کسانی در انتخابات و پیروزی روحانی نقش داشته اند. یعنی ماها که مسوول بارکشی بوده ایم را نمی شناسند!!!

در این فضا دو راه پیش رو دارید:

۱-اعلام کنیم از رای مان پشیمانیم و موفقیت خود را رسما تقدیم مخالفین کنیم.

۲- از حداقل فضا استفاده کنیم و سعی کنیم مخالفین تندرو و به خصوص منافقین چند چهره نتوانند تسلط خود بر مردم را ادامه دهند و یا دوباره بر مردم مسلط شوند.

تا جاییکه من می دانم عقلا و سران اصلاح طلب فعلا راه دوم را انتخاب کرده اند و به نوعی آن را غنیمت می دانند.

(البته دیگران مختار هستند مثل کسانی که از اصلاحات عبور کرده اند و یا برخی که حتی عقب گرد کرده و به سلطنت طلبی باز گشته اند!!)

 

فکر می کنم با این توضیحات توانسته باشم پاسخ شبهه جنابعالی را داده باشم.

مسئله اصلی اینست نه شهرداری محمدیه ولی باید بدانیم که شورای شهر محمدیه اصلاح طلب نیستند تا ما و شما توقع داشته باشیم یک اصلاح طلب را انتخاب کنند. بنابراین انتخاب یک فرد میانه رو، آن هم از جامعه بانوان که حتی مورد استقبال بسیاری از شخصیت ها ی کشوری هم قرار گرفته است جای خشنودی و امیدواری داشته و حرکت رو به جلو تلقی می گردد.

منبع کانال پاتوق اصلاح طلبان قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی