باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا به همراه معاونین و مدیران شهرداری با آیت الله عابدینى نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه قزوین دیدار کردند .
 
در این دیدار آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ضمن تقدیر از حضور دکتر غیاثوند شهردار بوئین زهرا و هیئت همراه و تبریک سال نو با تاکید بر اینکه باید تمامی مسئولان از فرصت خدمتگزاری نهایت استفاده را جهت ارایه  خدمت صادقانه و بی منت به مردم داشته باشند خطاب به شهردار بوئین زهرا اظهار کرد : تلاش کنید با ارایه خدمت  و تحولات مناسب و مثبت   و اجرای پروژه های مورد نیاز شهر و شهروندان  نام خود را در تاریخ پر افتخار بوئین زهرا ماندگار کنید ؛ تا مردم همیشه از دوران شما به سبب امانت داری ، پاک دستی  و خدمت رسانی شایسته  به نیکی یاد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره  به فرمایش امام علی (ع) در نهج البلاغه که تاکید دارند که به تاریخ بنگرید که چه افرادی قبل از شما آمده و رفته اند  و شما امروز در جایگاه قضاوت عملکرد آنان قرار گرفته اید و روزی هم عملکرد شما مورد قضاوت آیندگان قرار می گیرد خاطرنشان کرد : باید دغدغه همه ما این باشد که قضاوت دیگران و آیندگان از ما خوب و شایسته باشد و عملکرد ما مورد تائید شهداء و بزرگان قرار بگیرد.
آیت‌الله عابدینی تاکید کرد : الحمدالله شما دغدغه خدمت به مردم را دارید و انشاالله در کنار هم کار ها را در جهت کسب رضایت خداوند انجام دهیم.


 دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا نیز ضمن تبریک سال نو  و با اعلام اینکه شهروندان بوئین زهرا مردمی مومن ، ولایت مدار ، و انقلابی هستند اظهار کرد : شهروندان بوئین زهرا در تمامی امور دینی و عرصه های انقلاب اسلامى حضورى پر شور و موثر داشته و دارند.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی بنده و مجموعه شوراى اسلامى و شهردارى بوئین زهرا توجه به امور فرهنگی  ، اجتماعی است و در همین راستا تلاش میشود تمامی برنامه ها  و پروژه های شهرداری دارای پیوست فرهنگی لازم باشد .
شهردار بوئین زهرا تصریح ساخت :  اعتقاد بنده این است پروژه های شهرداری بوئین زهرا بر اساس مؤلفه های فرهنگى و اجتماعی و با پیوست  عمرانی اجراء گردد.
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد :  انجام دیدار منظم  و مستمر با خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و آسیب مندان اجتماعى و مفاخر شهرستان و دیدار چهره به چهره  با اقشار مختلف مردم  در راستای توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی است.
غیاثوند کلنگ زنی بزرگترین فرهنگسرای شهرستان بوئین زهرا با نام امام رضا(ع) در زمینی با مساحت حدود ٢٠٠٠ متر مربع  و مجموعه بوستان مهر با حضور دکتر زاهدی استاندار فرهیخته استان قزوین را  در جهت فراهم نمودن زیرساخت های لازم جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهر بوئین زهرا دانست و گفت :  احداث آرامستان جدید در زمینی به مساحت 50  هکتار در در راستای رفع نیازهاى فعلى و آتى شهرستان در دستور کار است که انشاالله پس از اتمام مراحل قانونی عملیات اجرایی آن در سال جارى  شروع خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی