باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فخاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا :

تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال 97 اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرااست .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهراگفت: تکمیل پروژخوابگاه ورزشی شهرستان ، تکمیل سالن چند منظور ورزشی خوزنین ، امیر آباد کهن ، خانه کشتی شال و خانه باستانی شهر دانسفهان نیز در اولویت برنامه های اداره ورزش و جونان شهرستان در سالجاری قراردارد.

 

خیراله فخاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو و با یادآوری اینکه ورزشکاران شهرستان بوئین زهرا با تمامی کمبود ها  در سال 96 عملکرد بسیار موفق و درخشانی را پشت سرگذاشتند اظهار کرد : انشااله در سال جدید با توان و انگیزه بیشتر در جهت شکوفایی استعداد های ورزشی شهرستان بوئین زهرا گام برخواهیم داشت.

وی در خصوص اولویت های  اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرادر سال 97 گفت : با توجه به اینکه در سال های گذشته بویژه سال 96 چندین پروژه عمرانی آغاز شده است تکمیل تعدادی از این پروژه ها در اولویت برنامه های سال 97 خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا بیان داشت: در راستای سیاست های دولت تدبیرو امید و توزیع عادلانه اعتبارات و امکامات  در تمام بخش های شهرستان در سال 96 کلنگ احداث 8  سالن چند منظوره ورزشی در روستا ها به زمین زد شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای فنداسیون 8 سالن چند منظوره ورزشی در سال 96 به اتمام رسیده است تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه ها ازپیشرفت  20درصدی برخودار است  .

وی ادامه داد:با تکمیل و بهره برداری از هشت سالن چند منظوره  بیش از 10 هزار متر مربع به فضای سرپوشیده ورزشی شهرستان افزوده می گردد .

فخاری با اعلام اینکه تاکنون جهت اجرای فنداسیون 8 سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان بوئین زهرا بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است  گفت: جهت تکمیل این پروژه ها در مجموع به 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه قبل از پایان دولت تدبیر و امید به مرحله بهره برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا آغاز عملیات احداث 8 سالن چند منظور ورزشی در شهرستان بوئین زهرا و حتی استان را در یک سال  بی سابقه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت :  این سالن ها با حمایت و همراهی مجموعه بزرگان و مسئولان استان و شهرستان بوئین زهرا بویژه حاج آقا علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، استاندار استان قزوین ، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ، نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بوئین زهرا  انجام شده است.

فخاری یادآور شد :  تکمیل پروژخوابگاه ورزشی شهرستان ، تکمیل سالن چند منظور ورزشی خوزنین ، امیر آباد کهن ، خانه کشتی شال و خانه باستانی شهر دانسفهان نیز در اولویت برنامه های اداره ورزش و جونان شهرستان در سالجاری قراردارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی