باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با وجود رهبر معظم انقلاب محال است

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ب.ظ

یادداشتی از:

به گزارش جماران؛ سید صادق آل طه در یادداشتی نوشت:

«این روزها برخی فرصت را مناسب دانسته اند و با فراموش کردن وصیت امام خمینی (س) و بدون اینکه به روی خود بیاورند، به صراحت سخن از حکومت نظامیان به میان می آورند. گویی درس بزرگ پیر روشن ضمیر حضرت امام خمینی  را به همین راحتی فراموش کرده اند و بر خلاف هشدارهای چندگانه ایشان سعی در باز کردن مسیر نظامی ها در سیاست و اقتصاد دارند. 

آیا این سخنان حضرت امام را فراموش کرده اید؟

«همه دنیا که دنبال این هستند که ارتششان از امور سیاسی کنار باشد آنها یک چیزی می فهمند که می گویند این را؛ ما که می خواهیم که سپاه و ارتش جند الله باشند و دسته بندی نداشته باشند و جهات سیاسی را کنار بگذارند برای اینکه اگر جهات سیاسی و مناقشات سیاسی در سپاه رفت و در ارتش رفت، باید فاتحه این سپاه و ارتش را ما بخوانیم. (صحیفه امام، ج 19، ص 11)»

«سپاه پاسداران و همین طور سایر قوای مسلح باید وارد در جهات سیاسی نشوند تا انسجام پیدا بشود. اگر وارد بشود بالاخره به هم خواهید زد خودتان را و بالاخره در مقابل هم خواهید ایستاد و نظام را به هم خواهید زد و اسلام را تضعیف خواهید کرد، (صحیفه امام، جلد 16، ص 110 و 111 )»

«باید سعی کنید جهات سیاسی در سپاه وارد نشود، که اگر افکار سیاسی وارد سپاه شود، جهات نظامی آن از بین می‌ رود، همیشه به سپاه سفارش کنید که آنان خودشان را یک جنگنده خدمتگزار مردم بدانند.(صحیفه امام، جلد ١٨، ص ٤٥)»

جالب اینجاست که یکی از طراحان این سناریو در توجیه این طرح و در مقام توجیه مخالفت آن با سخن و وصیت امام گفته «که فرد نظامی قبل از کاندیداتوری استعفا می دهد و در نتیجه دیگر نظامی نیست» باید در این باره گفت که این فرد اگر دیگر نظامی نیست چه فرقی با بقیه سیاسیون کشور دارد و آیا از چنان توانایی خاصی برخوردار است که می تواند معجزه کند؟ اگر توجیهی برای این نحوه انتخاب باشد استفاده بردن از نظم آهنین نظامی است که می تواند همه امکانات متراکم نظامی ها را به خدمت گیرد و با بستن و اقتدار نظامی مثلاً انتظامی به امور دهد.  و الا این فرد که دیگر نظامی نیست چه خاصیتی دارد؟

خدا سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر همه مستدام دارد که محکم و استوار مانع از آن است که گروهی در لباس دوست یا دشمن در مقابل اندیشه امام خمینی که خط اصیل اسلام در روزگار ماست بایستند».

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی