باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعبان نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا:

دانشگاهها نقش پشتیبانی فکری و علمی  را برای ارتقاء کیفیت کالای های ایرانی بر عهده دارند.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا گفت: خرید کالای ایرانی دارای اجزاء مختلف است که یکی از موئلفه های آن ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی جهت  ترغیب و تشویق بیشتر مردم برای  خرید و استفاده از کالای ایرانی است.

دکتر رضا شعبان نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان خرید کالای ایرانی را فرصت کم نظیری برای شکوفایی استعداد و ظرفیت های کشور  در حوزه های مختلف  تولید دانست و اظهار کرد : تمامی ارکان نظام در بخش های مختلف می بایست  در تحقق اهداف نامگذاری سال جدید در زمینه خرید کالای ایرانی هم افزایی و همراهی بسیارنزدیک داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از بخش های که می تواند در خرید کالای ایرانی به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش آفرینی داشته باشد بخش علمی و دانشگاهی کشور است.

شعبان نژاد  خاطرنشان کرد : بدون تردید خرید کالای ایرانی دارای اجزاء مختلف است که یکی از موئلفه های مهم آن ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی جهت  ترغیب و تشویق بیشتر مردم برای  خرید و استفاده از کالای ایرانی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا
با یادآوری  تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب در زمینه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی افزود: دانشگاهها  در واقع نقش پشتیبانی فکری و علمی  و افزایش استاندار ها را برای ارتقاء کیفیت کالای های ایرانی می توانند بر عهده داشته باشند.

وی  حمایت  و پشتیبانی فکری و علمی را برای ارتقاء کیفیت کالای ایرانی و هزینه های تولید کالای ایرانی را از جمله وظایف مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی  برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان ساخت :  واحد های دانشگاهی   با افزایش مهارت دانشجویان  و تربییت  نیرو های متخصص  و همچنین هدایت فعالیت شرکت های دانش بنیان و مراکز پارک های علم و فن آوری به سمت ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی می توانند رسالت خود را انجام دهند.

شعبان نژاد گفت:  بدون تردید با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت و کاهش هزینه های تولید  مردم رغبت و اشتیاق بیشتری برای   خرید کالای ایرانی خواهند داشت   .



 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان  نقش موتور پیشران اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارند گفت : استفاده از تکنولوژی به روز و هایتک با استفاده از نتایج پژوهش و تحقیقات مراکز دانشگاهی کیفیت تولیدات داخلی را افزایش می دهد و در نتیجه امکان رقابت کالای ایرانی  را با محصولات خارجی در سطح داخل و خارج فراهم می سازد.

شعبان نژاد با یادآوری اینکه سیاست و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی همواره استفاده از کالاهای ایرانی در بخش های مختلف این دانشگاه بوده است بیان داشت :  در سالجاری با توجه به ابلاغ مدیریت دانشگاه استفاده از هر نوع کالای خارجی که داری مشابه داخلی است ممنوع گردید و قطعا واحد بوئین زهرا نیز تمام ملزومات و نیاز های خود را از تولیدات داخل کشور تهیه خواهد کرد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی