باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


تیموری مدیر صندوق کارآفرینی امید :

  ویژه برنامه های جهت حمایت  از تولید کالای داخلی در سطح استان قزوین پیش بینی شده است.



مدیرصندوق کارآفرینی امید گفت:   صندوق کارآفرینی امید استان قزوین در راستای سیاست های کلان این صندوق و سیاست های دولت تدبیر و امید  به طور مضاعف  حمایت از صنایع کوچک خرد استان قزوین را در دستور کار قراردارد.

 حسین  تیموری مدیر صندوق کارآفرینی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  ضمن تبریک سال نو  و با اعلام اینکه  تمام نامگذاری های مقام معظم رهبری  بر اساس داده های  کاملا دقیق ، کارشناسانه و آینده نگرانه صورت می گیرد اظهار کرد :   تمرکز چند سال گذشته  مقام معظم رهبری   در حوزه اقتصاد نشان دهنده  دغه دغه  جدی ایشان برای رفع مشکلات  و نگرانی مردم  در حوزه اقتصاد است.

وی سپس با اشاره به نامگذاری سالجاری  از سوی  مقام معظم رهبری  با عنوان خرید کالای ایرانی  تصریح کرد :  بدون شک اگر تمامی ظرفیت های کشور  در جهت خرید کالای ایرانی  به کار بسته شود  اقتصاد کشور  در تمامی حوزه های اقتصادی بالنده و شکوفا خواهد شد.

تیموری با اعلام اینکه  همواره تسهیلات قرض الحسنه صندوق کار آفرینی امید در جهت حمایت از کالای ایرانی پرداخت شده است گفت :  ماموریت و رسالت اصلی و ذاتی  صندوق کار آفرینی امید حمایت از صنایع کوچک و خرد که بیشتر در حوزه تولید کالای ایرانی فعالیت دارند ؛ است.



مدیرصندوق کارآفرینی امید افزود: صندوق کارآفرینی امید استان قزوین در راستای سیاست های کلان این صندوق و سیاست های دولت تدبیر و امید  به طور مضاعف  حمایت از صنایع کوچک و خرد استان قزوین را در دستور کار قراردارد.

این مقام مسئول تاکید کرد : صندوق کارآفرینی امید جزء معدود موسسات مالی و اعتباری است  که تمامی اعتبارات و تسهیلات آن در جهت  حمایت از تولید  کالای داخلی  مورد استفاده قرار می گیرد.

وی یادآور شد : صندوق کارآفرینی امید استان ویژه برنامه های جهت حمایت  از تولید کالای داخلی در سطح استان قزوین برای سالجاری پیش بینی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی