باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مشکلات روستاییان برای دریافت تسهیلات در مجلس بررسی می شود

نماینده مردم بویین زهرا و آوج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موانع و مشکلات روستاییان برای تامین وثیقه و دریافت تسهیلات اشتغالزایی بزودی در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
روح الله بابایی صالح  افزود: خیلی از روستاییان به دلیل شرایط خود نمی توانند وثایقی که بانک ها به منظور ارایه تسهیلات اشتغالزایی از آنان مطالبه می کنند را تامین نمایند.
وی اظهار کرد: این موضوع موجب شده تا بخش قابل توجهی از روستاییان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی کم بهره نتوانند از این فرصت استفاده کرده و منابع مالی لازم را برای اجرای طرح های اقتصادی خود بدست بیاورند.
بابایی صالح ادامه داد: به منظور حل و فصل این مشکلات و یافتن راهکاری مناسب در این زمینه طی ماه جاری نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی، 23 عضو کمیسیون اجتماعی، مدیران بانک های عامل و برخی فرمانداران در مجلس برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این نشست باید به راهکارها و تصمیماتی دست یابیم تا روستاییان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی بتوانند وام های مورد نظر را بدون دغدغه و به آسانی منابع مالی لازم برای اجرای طرح های اقتصادی خود دریافت کنند.
وی، نقش ارایه تسهیلات کم بهره را در رونق کسب و کار روستاییان مهم برشمرد و اظهار کرد: تنها با تامین معیشت و ایجاد اشتغال در سطح روستاها می توانیم جمعیت این مناطق را حفظ کرده و از مهاجرت آنان به شهرها که تبعات نامناسب اقتصادی و اجتماعی دارد، جلوگیری کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی