باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار بوئین زهرا:

روستاها در خط مقدم تولید کالای ایرانی قراردارند

 

بخشدار مرکزی بوئین زهرا روستائیان را  در خط مقدم   عرصه تولید کالای ایرانی ذکر کرد وافزود: به جرات می توان گفت   روستا ها در تولید کالای ایرانی نقش محوری دارند

 

امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  برون رفت مشکلات کشور در حوزه های مختلف را در توجه و حمایت از تولیدات داخلی ذکر کرد و اظهار داشت : مقام معظم رهبری به عنوان رهبری آگاه و هوشمند که به تمامی نیاز های کشور آگاهی و اشرافیت کامل دارد رفع مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد می داند لذا  ماموریت های اصلی تمامی مسئولان و ارکان نظام حرک در رفع مشکلات اقتصادی می باشد.

وی ادامه داد:  اولویت‌های اقتصادی  کشور ما در حمایت از تولید داخلی تعریف شده است چرا که با  رونق تولید می توان به شکوفایی اقتصادی و در نتیجه رفع مشکلات اشتغال  جوانان امیدوار بود.

بخشدار مرکزی بوئین زهرا روستائیان را  در خط مقدم   عرصه تولید کالای ایرانی ذکر کرد وافزود: به جرات می توان گفت   روستا ها در تولید کالای ایرانی نقش محوری دارند

 نادری گفت: البته حمایت از کالا ی ایرانی دارای اجزاء مختلف است که با کنار هم قرار گرفتن این اضلاع  می توان به حمایت از کالای ایرانی به معنای واقعی امیدوار بود.



وی حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی  را یکی از موئلفه های مهم در حمایت از کالای ایرانی ذکر کرد و بیان داشت : مسئولان می توانند با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و همچنین با اصلاح و حذف برخی از قوانین دست و پاگیر و غیر ضرور  و مبارزه عملی با قاچاق کالا از تولید کنندگان حمایت عملی و واقعی داشته باشند.

وی همچنین تغییر فرهنگ و ذائقه و نگرش مردم از استفاده و خرید کالاهای خارجی را یکی از ضرورت های رونق تولید کالای ایرانی دانست و تاکید کرد : بدون تردید اگر کالای ایرانی به وفور در کشور وجود داشته باشد و مردم از این کالا ها استقبال و مصرف نکنند بعد از مدتی تولید کننده داخلی دچر ا مشکل و در نهایت تعطیلی می گردد ؛ لذا مردم با ید با احساس  مسئولیت  از کالاهای داخلی در برابر کالا های مشابه خارجی حمایت کنند چرا که کشور ما یک بازار بزرگ 80 میلیونی در اختیار دارد.

نادری تاکید کرد : البته پر واضح است که کالاهای داخلی و ایرانی نیز باید از کیفیت و مرغوبیت بالا و قابل رقابت با کالاهای خارجی برخودار باشد تا مردم با اشتیاق و علاقه کالاهای ایرانی را خرید و مورد استفاده قراردهند.

بخشدار بخش مرکزی تاکید کرد : این بخشداری در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید همانند سال های گذشته از تمام ظرفیت و توان خود برای حمایت از تولید کنندگان خرد و متوسط   در روستا ها برای تولید کالای ایرانی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

 نادری اظهار کرد: حمایت از تولید صنایع دستی یکی از برنامه های بخشداری مرکزی برای  حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود : البته دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در سال های گذشته بخش اصلی نیاز های مختلف خود را از کالاها و تجهیزات داخلی تامین کرده اند  که امسال با توجه به نامگذاری حمایت از کالای ایرانی در جلسات مختلف با دهیاران تاکید شده که تمامی نیاز های دهیاران از کالاهای داخلی تامین گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی