باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


همزمان با هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر و با حضور مسئولان شهرستان بوئین زهرا :

از کارگران نمونه شهرستان بوئین زهرا  تجلیل شد.


همزمان با گرامیداشت هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر با حضور علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا، روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان  های بوئین زهرا و آوج در مجلس، مهندس امید نجفی مدیر عامل شرکت آپادانا سرام ، سرهنگ ملک محمدی فرماندهان سپاه امام حسین شهرستان بوئین زهرا و سرهنگ علیان نژاد ی فرمانده نیروی انتظامی، وارثی مدیرکل بهزیستی استان، قدیمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستا ن بوئین زهرا ، فرمانده بسیج کارگری و جمع دیگری  از مسئولان استان و شهرستان به میزبانی  شرکت آپاداناسرام برگزار شد.

 

در این مراسم علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر نقش کارگران در اجتماع گفت: قشر کارگر اگر پویا، بانشاط و کوشا باشد، برآیند آن جامعه‌ای با نشاط و پویا خواهد بود‌.

 

فرماندار که در جمع کارگران نمونه شهرستان سخنرانی میکرد، حُسن سلیقه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برگزاری این مراسم در داخل کارخانه آپاداناسرام را ستودنی برشمرد و گفت: صدای تجهیزاتِ خط تولید که به گوش میرسد، آوای زندگی است که همگان وظیفه داریم در حد توان نسبت به استمرار فعالیت این مجموعه ها تلاش و اهتمام داشته باشیم.‌

 

وی در این رابطه افزود: نخستین و مهمترین اقدام در راستای چرخش چرخ‌دنده های صنعت کشورِ عزیزمان ایران، حمایت و مصرف کالای داخلی است‌.

 

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عدالت و انصاف در قبال کارگران باید سرلوحه دست‌اندر‌کاران و صاحبان صنایع قرار گیرد گفت: تلاش کنیم تا با احقاق حقوق کارگران، گرد مظلومیت را از چهره آنان بزداییم.

 

شایان ذکر است نجفی مدیرعامل شرکت آپاداناسرام و بابایی صالح نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.


همچنین در انتهای این برنامه با اهدا لوح از کارگران نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد‌.‌

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی