باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

بحران کم آبی ناشی از بی توجهی و غفلت در گذشته است


  نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی امروز ناشی از غفلت و کوتاهی مردم و مسئولان در گذشته است و این بی توجهی باید با عزم جدی همگانی جبران شود.

 روح الله بابایی صالح  در جلسه شورای حفاظت آب که با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکلها و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اگر در سالهای گذشته موضوع کم آبی را جدی می گرفتیم و قانون را اجرا می کردیم در این مدت بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون مترمکعب صرفه جویی محقق شده بود.

وی اضافه کرد: اگر به جای مکاتبات و بخشنامه ها به قانون توجه می شد و هرجا مشکلی داشتید به بازرسی مراجعه می کردید می توانستیم از چاههای غیر مجاز و مصرفی بی رویه جلوگیری کنیم.

بابایی صالح تصریح کرد: وقتی حقابه آب سد طالقان ۱۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافت و به نمایندگان منعکس نشد تا ما از ظرفیت خود برای حل مشکل استفاده کنیم و هنگامی که مصوب شد آب چاهها در زمستان مسدود شود به آن عمل نشد باید منتظر این روزها می شدیم.

نماینده بویین زهرا گفت: باید امروز به اجرای قانون تاکید کنیم و روش های سنتی را تغییر دهیم و نصب کنتورهای هوشمند را جدی بگیریم تا از بحران عبور کنیم.

وی اظهارداشت: انسداد چاهها می تواند پیامدهای امنیتی برای استان داشته باشد ولی باید به یک راهکار مشترک برای پایان دادن به این بحران ابی باشیم.
مهر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی