باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رضا گروسی با رویکرد جدید به عنوان فرماندار شهرستان البرز معارفه شد
قزوین

در مراسمی با حضور معاون سیاسی استانداری قزوین، رضا گروسی به عنوان فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد.

مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان البرز با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخ زاد معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی در تالار شهر الوند برگزار شد.

داود محمدی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی  در این مراسم گفت: مدیران خدمتگزار مردمند و باید از فرصت بدست آمده برای حل مشکلات استفاده کنند.

وی افزود: مسئولیت امانتی در دست همه ماست و اگر از این فرصت که کوتاه است بخوبی استفاده کنیم قادر خواهیم بود اعتماد عمومی را جلب کرده و مردم را همراه نظام کنیم.

محمدی تصریح کرد: مردم بهترین ناظر و داور در خصوص عملکرد مسئولان هستند و اگر درست کار کنیم قدردان خدمات خواهند بود.

رئیس کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان البرز بخصوص موقعیت جفرافیایی و داشتن اولین شهر صنعتی کشور امیدواریم با تغییر و تحولات ایجاد شده بتوانیم در توسعه و پیشرفت این شهرستان و نیز رونق دوباره برخی واحدهای تعطیل شده گام برداریم.

وی اظهارداشت: ظرفیت شهرستان البرز اگر درست مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد می توانیم از این توانمندی درجهت تحقق فرمایش رهبری و شعار امسال درخصوص حمایت از کالای ایران بهره لازم را ببریم.

محمدی ضمن تقدیر از خدمات رضا عسگری فرماندار سابق این شهرستان گفت: فرماندار جدید نیروی توانمندی است که با تجربه لازم می تواند در توسعه شهرستان نقش آفرین باشد.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات رضا عسگری فرماندار سابق، رضا گروسی به عنوان فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد.

گروسی پیش از این مدیریت امور شهری استانداری قزوین را بر عهده داشت.

رضا عسگری نیز به عنوان فرماندار شهرستان زنجان منصوب شده است.




حرکت در مسیر قانون را در فرمانداری البرز با جدیت ادامه می دهیم

قزوین
در این مراسم فرماندار جدید شهرستان البرز گفت: در دوره جدید مدیریتی حرکت در مسیر قانون را برای اجرای سیاست های دولت و جلب رضایت مردم در فرمانداری در اولویت قرار خواهیم داد.

گروسی اظهارداشت: همه باید قانونگرا باشیم تا کارها جلو برود.

وی افزود: در دوره مدیریت خود تلاش می کنیم در چارچوپ قانون برای تحقق و خواسته های دولت گام برداریم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

گروسی بهره گیری از مدیران شایسته و متخصص را در برنامه ها و الویت های کاری خود دانست و گقت: با استفاده از نیروهای متخصص در حوزه های مختلف برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری و همچنین تحقق وعده های دولت تدبیرو امید گام برخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: باید به گونه ای کار کنیم تا مردم خدمات دولت را احساس کنند و برای همراهی با کارها مشارکت داشته باشند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی