باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


شعبان نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در مراسم تجلیل از معلمان و اساتید تاکید کرد:

استادان و معلمان عنصر کلیدی نظام آموزشی هستند

مراسم گرامیداشت روز معلم در واحد بوئین زهرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا استادان و معلمان را عنصر کلیدی در فرآیند تعلیم و تربیت و نظام آموزشی دانست و گفت: معلمان در واقع نقش پیامبری جامعه را بر عهده دارند از این روست که این پیامبران آگاهی و دانش همه مردم جهان را به سوی آرامش و آسایش رهبری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  ما دکتر رضا شعبان نژاد در مراسم نکوداشت مقام معلم با تبریک اعیاد شعبانیه و بویژه نیمه شعبان ولادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: «تقارن ایام شعبانیه با هفته گرامیداشت معلم فرصت مناسبی است که پیوندهای مستحکم بین تعلیم و تربیت و جایگاه ارزشمند و والای معلمان در آموزه‌های دینی بازگو و تبیین شود.

وی ادامه داد: «نامگذاری روز شهادت مفسر و اسلام شناس بزرگ آیت الله مرتضی مطهری که امام ایشان را حاصل عمر خود و مطالعه همه آثار وی را توصیه کردند به نام روز معلم، نشان دهنده پیوند ناگسستنی و عمیق تعلیم و تربیت در مکتب اسلام دارد«.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد: «نقش معلمان و استادان در شکوفایی و توسعه جامعه امری بدیهی و کاملا روشن است چرا که معلمان و استادان در خط مقدم آگاهی و دانش قرار دارند.»

وی افزود: «در هر جامعه ای که معلمان و استادان در آن از جایگاه رفیع و بلند مرتبه برخودار هستند شاهد توسعه پایدار آن جامعه در همه ابعاد هستیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با یادآوری فراز و نشیب‌های دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پر برکت خود تاکید کرد: «امروز دانشگاه آزاد اسلامی با عبور از همه مراحل سخت به مرحله ای از شکوفایی و بالندگی و توسعه دست یافته است که نقش استادان در رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی به این شکوفایی و بالندگی و افتخار در سطح بین الملی و داخلی برجسته و بی بدیل بوده است».

شعبان نژاد عنوان کرد: مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی همواره نگاه ویژه و ارزش‌مدارانه به نیروهای انسانی خود بویژه استادان و اعضای هیات علمی که سرمایه های اصلی این مجموعه هستند داشته است».

وی با اعلام اینکه جامعه امروز نیازمند معلمانی آگاه و مجهز به علم روز و روش‌های جدید آموزشی است یادآور شد: «از این روست که نقش معلم در جهان کنونی نقشی بی‌همتاست. به همین دلیل اهمیت بیش از پیش معلم در رشد اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان بر هیچ‌کس پوشیده نیست«.

وی تاکید کرد: «جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به معلمانی دانا و توانا نیازمند است، زیرا نخستین جرقه‌های اندیشه، دانایی و پیشرفت و توسعه پایدار و همه سویه در مدرسه‌ها زده می‌شود«.

استاد رشته مدیریت آموزش عالی اظهار کرد: «بنده اعتقاد و باور دارم که توجه به نیازهای استادان و معلمان و رفع دغه دغه این پیامبران آگاهی و دانش به نوعی تضمین کننده توسعه پایدار کشور و بیمه جامعه از همه مشکلات و دغه دغه های روز افزون است.»

همزمان با 12 اردیبهشت و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در فضای خاطر انگیزه با حضور حجت الاسلام حسن محمودی کارشناس مهدودیت از مرکز تخصصی مهدویت قم، دکتر علی پرهیزکاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و جمع دیگری از مسئولان و استادان و دانشجویان با نکوداشت مقام معلم از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا تجلیل و قدردانی شد .

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از 10 استاد و اعضای استادان هیات علمی نمونه این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی