باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین :

فرایند انتخاب فرماندار شهرستان آبیک  نهایی نشده است.

 

آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت : اولویت مدیریت ارشد استان در خصوص جابجایی ها ، تعیین تکلیف وضعییت سرپرستان برخی از دستگا هها است که باید با سرعت وضعیت این مدیران مشخص شود.

علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین درپاسخ  به سئوال  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در در خصوص روند انتخاب فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد :  فرایند انتخاب فرمانداران یک فراینده پیچیده و چند وجهی است  چرا که فرمانداران در وهله ی اول باید از نیرو های با تجربه و موفق وزارت کشور باشند ودر انتخاب فرمانداران  باید  مشورت لازم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شود ؛ لذا با توجه به آنچه که بیان شد هنوز انتخاب فرماندار شهرستان آبیک نهایی نشده ست اما امیدواریم که انتخاب فرماندار شهرستان آبیک با سرعت انجام شود.

 وی در خصوص برخی از شایعات و گمانی زنی  در خصوص برکناری و یا جابجایی فرمانداران سایر شهرستان های استان قزوین  خاطرنشان کرد :  ما موظف به حمایت  از مدیران موفق هستیم ؛ هرچند  در جاهای امر جابجای امری کاملا طبیعی است و باید انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین  تاکید کرد : اولویت مدیریت ارشد استان در خصوص جابجایی ها ، تعیین تکلیف وضعیت سرپرستان برخی از دستگا هها است که باید با سرعت وضعیت این مدیران مشخص شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی